Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava mies jätti yks'kaks

Vierailija
16.01.2017 |

Tapasin viime vuoden loppupuolella suht mukavan miehen. On hyvässä työssä yms. Alusta alkaen mies on ollut todella aktiivien ja suunnitellut ties mitä. Alkoholia käyttää liikaa. Siis siten, että ilmeisesti vähintään kerran viikossa on ihan sekaisin. On edetty liian nopeasti, minä olen mennyt täysillä mukaan. Yks'kaks miehen tunteet vain loppuivat kuin veitsellä leikaten, kun hän suuttui minulle.

Oli aikaisemmin kertonut, että hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, on kahteen kertaan ollut psykoosissa ja sairaalahoidossa. Kännissä hän on sietämätön, mm. Haukkui minut huoraksi, köyhäksi ja tyhmäksi täydessä baarissa. Itseltään hän suvaitsi todella outoa käytöstä, mutta häntä ei saa yhtään loukata. Aikaisemmin on ilmeisesti käyttäytynyt samalla tavalla.

Miten pääsen yli tällaisesta. Pitäisi ilmeisesti olla vaan onnellinen, että pääsin eroon. Hirveä tunne jäi koko suhteesta. Muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet. Kirjoitan kännykällä.

Ap

Vierailija
2/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääsit eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kuuntelin miehen aikaisemmista suhteista juttuja, ja ne olivat ihan käsittämättömiä. Jotenkin miehestä jäi sellainen fiilis, että ottaa itselleen kenet tahansa, mutta omilla ehdoillaan. Hänen sekoilunsa olisi pitänyt hyväksyä, mutta kaikkien muiden mentävä hänen pillinsä mukaan. Häneltä tuli joskus yöllä puheluita, ilmeisesti kännissä, että jos et vastaa, hän tekee itsemurhan. Aamulla oli kaikki taas hyvin.

Vierailija
4/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa multa nuorempana :D ja silti oli niin paljon vientiä joka suuntaan.. Huh. Ja olen nainen.

Vierailija
5/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole vastaavia kokemuksia. Olen vieläkin todella ahdistunut koko asiasta. Lähinnä siitä, kuinka nopeasti mielisairaan ihmisen tunteet voivat noin vain muuttua, ja kylmää kyytiä sen jälkeen. Normaali ihminen ei voi ymmärtää. Toinen vain jättää mitään keskusteluja käymättä. Eikö hänellä ole ollut koskaan mitään tunteita minua kohtaan, vai muuttuuko ne tunteet silmänräpäyksessä?

Ap

Vierailija
6/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa multa nuorempana :D ja silti oli niin paljon vientiä joka suuntaan.. Huh. Ja olen nainen.

Kyseessä keski-ikäinen mies, joka on ollut seitsemän vuotta sinkkuna, välillä lyhyitä suhteita, ilmeisesti panosuhteita. Viettää lapsensa ja työkyvyttömyyseläkkeellä olevan ex-vaimonsa kanssa mm. Kaikki pyhät. Kertoi kaikki meidän asiat ex-vaimolleen.

Ap

Vierailija
7/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkahan munkin miehellä kaksuuntainen.. Kun oikein hermostuu, vaikka asia olisi mitättömän pieni, niin haukkuu mut niin törkein sanoin, ettei mitään järkeä. Kännissä tekee tämän saman, ilman mitään syytä. Siksi humalassa olen nähnyt hänet vain 2 kertaa. Seurusteltu 8vuotta.

Vierailija
8/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ole vastaavia kokemuksia. Olen vieläkin todella ahdistunut koko asiasta. Lähinnä siitä, kuinka nopeasti mielisairaan ihmisen tunteet voivat noin vain muuttua, ja kylmää kyytiä sen jälkeen. Normaali ihminen ei voi ymmärtää. Toinen vain jättää mitään keskusteluja käymättä. Eikö hänellä ole ollut koskaan mitään tunteita minua kohtaan, vai muuttuuko ne tunteet silmänräpäyksessä?

Ap

Muuttuu silmänräpäyksessä..

Vierailija
9/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksisuuntaisessa häiriössä tyypillistä on yliaktiivinen seksuaalielämä. Eikä tarkoita libidoa, vaan häiriöstä kärsivä toimii usein impulsiivisesti ja hakee lohtua/hyväksyntää seksuaalipartnereista. Bipo ei yleensä kykene säilyttään kunnon parisuhdetta, koska on itse niin ailahtelevainen persoona. Siksi yhdenillan jutut tai pätkäsuhteet on tosi yleisiä ja tähän kun vielä lisää sen, että on ulkonäöltään ok, niin varmasti löytyy paljon seksiseuraa ja hyväksikäyttöä. Toki voidaan puhua "viennistä", mutta useimmiten bipon kohdalla kyse on vain siitä, että vetää puoleensa kaikenmaailman tunnevammaisia ja epätoivoisia tyyppejä, joille bipo antautuu kontrollikyvyttömyytensä ja epätoivoisuutensa vuoksi. Bopo on alttiimpi hyväksikäytölle ja helppo kohde, jota on matalampi kynnys yrittää pokata.

Vierailija
10/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen syö hänelle määrättyjä lääkkeitä silloin kun hänestä tuntuu, vaikka reseptin mukaan tulisi päivittäin syödä.

Ap

Vierailija
11/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkahan munkin miehellä kaksuuntainen.. Kun oikein hermostuu, vaikka asia olisi mitättömän pieni, niin haukkuu mut niin törkein sanoin, ettei mitään järkeä. Kännissä tekee tämän saman, ilman mitään syytä. Siksi humalassa olen nähnyt hänet vain 2 kertaa. Seurusteltu 8vuotta.

Lol. Aika huonosti tunnet miehesi ottaen huomioon teidän 8v suhteen. Etköhän sä tossa ajassa olisi jo selvittänyt, jos miehelläsi olisi oikeasti kaksisuuntainen. Tai sitten olet itse tunneälyltäsi surkea, jos et ole tuollaiseen asiaan sen enempää kiinnittänyt huomiota ja uhrannut aikaasi edes googlettaa ja selvittää lisää. Nimittäin ihan nopeallakin googletuksella selviää, mitä kaksisuuntainen häiriö pitää sisällään ja pystyy vertaamaan omaa pitkän linjan kumppaniaan kuvaukseen.

Vierailija
12/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisella miehellä 2-suuntainen mielialahäiriö. On kyllä herkkä loikkaantumaan ja välillä näkee jotkut ihmiset tosi mustavalkoisesti pahoina. Erosi omasta aloitteestaan vaimostaan kun lapset oli aivan pieniä ja otti suoraan lennossa toisen naisen. On aika vaativa uuttakin naista kohtaan. Vientiä hällä silti riittää! Ottajia ois jonossa. Pursuaa ideoita ja on menevä. Välillä itsariajatuksia. Käy myös normaalisti töissä ja menestyykin työssään.

Vierailija
13/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksisuuntaisessa häiriössä tyypillistä on yliaktiivinen seksuaalielämä. Eikä tarkoita libidoa, vaan häiriöstä kärsivä toimii usein impulsiivisesti ja hakee lohtua/hyväksyntää seksuaalipartnereista. Bipo ei yleensä kykene säilyttään kunnon parisuhdetta, koska on itse niin ailahtelevainen persoona. Siksi yhdenillan jutut tai pätkäsuhteet on tosi yleisiä ja tähän kun vielä lisää sen, että on ulkonäöltään ok, niin varmasti löytyy paljon seksiseuraa ja hyväksikäyttöä. Toki voidaan puhua "viennistä", mutta useimmiten bipon kohdalla kyse on vain siitä, että vetää puoleensa kaikenmaailman tunnevammaisia ja epätoivoisia tyyppejä, joille bipo antautuu kontrollikyvyttömyytensä ja epätoivoisuutensa vuoksi. Bopo on alttiimpi hyväksikäytölle ja helppo kohde, jota on matalampi kynnys yrittää pokata.

Näin se menee. Miehestä oikeasti tuli epätoivoinen kuva. Oli pannut kaikkien naapuriensa ja ystävienystäviensä kanssa. Huh mikä tyyppi. Ihan ällöttää nyt. Itse olen siis akateeminen ja hyväpalkkaisessa duunissa. Mies kännissä vaan haukkui mua köyhäksi, vaikka tienaa jonkun satasen mua enemmän. Itse asiassa hän jäi minulle rahaa velkaa😖.

Ap

Vierailija
14/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi lähes aivan samoin. Uskon että tyypillä oli erilaisia mt-ongelmia vaikkei ne ehtineet liikaa näkyä 1 kuukauden tapailumme aikana. Ei myöskään kohdellut minua huonosti ennen kuin yhtäkkiä muuttui tylyksi ja päätti jutun tekstarilla.

No eteenpäin vain! Itse edelleenkin suosin aktiivista sosiaalista elämää pettymysten peittoamiseksi.

Vierailija
15/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta minua miehet yritti jotenkin "pelastaa." kaikki halusivat seurustella ja asettua kun itse halusin vaan hillua ja vaihtaa kaveria lennosta.

Vierailija
16/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:n sekopää jätti ap:n takia pitkäaikaisen kolmen vuoden panosuhteensa ap:n takia. Tosta noin vaan, humps. Nyt varmaan äijä on jo baarissa/ instassa etsimässä uusia suhteita. Aina puhui, kuinka rikas on ja tilillä rahaa. Vaati naisilta täydellisyyttä, itselleen toivoi aina ymmärrystä. Huom, ja hänessä ei ole koskaan ex-suhteissa ollut vikaa. Naisissa kylläkin.

Ap

Vierailija
17/17 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kirjoittaisit puolisostani. Meno oli ihan samanlaista, kunnes ymmärsi, että todellakin tarvitsee lääkityksen. Nyt olen saanut sen rakkaani takaisin, jonka kanssa menin naimisiinkin. Enkä vaihtaisi....