Ovatko pojat tai miehet koskaan fyysisesti tapelleet sinusta?
Töissä yksi vanhempi nainen joka jumalan virkistyspäivä ja pikkujoulu alkaa huppelissa muistelemaan, kun hänen kilpakosijansa tappelivat hänen suosiostaan ja ottivat yhteen monta kertaa nuorisotalon pihassa. Joka kerta tarinassa on enemmän verta ja vähemmän hampaita. Hän vain nauroi hupsuille haihattelijoille ja valitsi opintojen jälkeen kunnollisen miehen isänsä firmasta. Vanhemman naisen egobuusti dinosaurusten ajoilta.
Kommentit (10)
Kyllä ovat. Tuosta on aikaa kohta 20 vuotta, vieläkin myötähävettää ja hävettää, siksi, etten nuorena ja naiivina huomannut varoitusmerkkejä, vaan nain toisen ääliöistä. Nykyään ex.
Ei mutta minä olen melkein tapellut miehestä.
Kerran. Oltiin baarissa haalaribileissä joskus ysärillä. Kumpikin osapuoli oli pienessä humalassa. Baarissa joku jätkä tuli iskemään ja kun se ei mun käskystä lähtenyt poikaystävä kysyi haluaako se turpaan. Kyseinen sankari uhitteli takaisin ja alkoi nyrkit heilua. Portsari nakkas kummatkin ulos ja häivyttiin. Myös mies on ex nyt.
On :D olisin kyllä itse voinut estää näitä tapahtumia mutta nuorena ja pienessä huppelissa "hei mennää moikkaa sitä ja sitä!!" ai ne ei tullutkaan toimeen hehe.. Ihme.
Kilttimieheni tinttasi erästä liian innokasta jännämiestä.
Ei tietenkään sillä kuka rumasta naisesta nyt tappelisi? Meidänlaisiamme kartetaan kuin ruttotautia.
Onneksi isäpuoleni saboi minulle kerran näin: "ei yhden akan takia kannata alkaa tappeleen".