Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko pojat tai miehet koskaan fyysisesti tapelleet sinusta?

Vierailija
16.01.2017 |

Töissä yksi vanhempi nainen joka jumalan virkistyspäivä ja pikkujoulu alkaa huppelissa muistelemaan, kun hänen kilpakosijansa tappelivat hänen suosiostaan ja ottivat yhteen monta kertaa nuorisotalon pihassa. Joka kerta tarinassa on enemmän verta ja vähemmän hampaita. Hän vain nauroi hupsuille haihattelijoille ja valitsi opintojen jälkeen kunnollisen miehen isänsä firmasta. Vanhemman naisen egobuusti dinosaurusten ajoilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isäpuoleni saboi minulle kerran näin: "ei yhden akan takia kannata alkaa tappeleen".

Vierailija
2/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Tuosta on aikaa kohta 20 vuotta, vieläkin myötähävettää ja hävettää, siksi, etten nuorena ja naiivina huomannut varoitusmerkkejä, vaan nain toisen ääliöistä. Nykyään ex.

Vierailija
4/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta minä olen melkein tapellut miehestä.

Vierailija
5/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
6/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Oltiin baarissa haalaribileissä joskus ysärillä. Kumpikin osapuoli oli pienessä humalassa. Baarissa joku jätkä tuli iskemään ja kun se ei mun käskystä lähtenyt poikaystävä kysyi haluaako se turpaan. Kyseinen sankari uhitteli takaisin ja alkoi nyrkit heilua. Portsari nakkas kummatkin ulos ja häivyttiin. Myös mies on ex nyt.

Vierailija
7/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei!!!!

Vierailija
8/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :D olisin kyllä itse voinut estää näitä tapahtumia mutta nuorena ja pienessä huppelissa "hei mennää moikkaa sitä ja sitä!!" ai ne ei tullutkaan toimeen hehe.. Ihme.

Vierailija
9/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimieheni tinttasi erästä liian innokasta jännämiestä.

Vierailija
10/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sillä kuka rumasta naisesta nyt tappelisi? Meidänlaisiamme kartetaan kuin ruttotautia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi