Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset haluavat tasa-arvoa mutta samalla itkevät kun 50-luvun macho miehiä ei ole?

Vierailija
16.01.2017 |

Miehen pitäisi kohdella naista tasa-arvoisesti, mutta samalla olla miehekkään maskuliininen macho mies. Koulutusjärjestelmä ja päiväkodit on täynnä feministejä jotka kasvattaa nykymiehistä nyhveröitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kaipaa jotain 50-luvun perheen pää-machomiehiä. Kaipaako joku?

Et kaipaa, yläpeukuta. Kaipaat, alapeukuta.

Vierailija
2/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka haluais miehekkään machomiehen. Itse ainakin tykkään kauniista ja pitkistä nörttimiehistä jotka pitävät mua tasa-arvoisena kumppanina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haluan sellaisen kuvailemasi miehen enkä ole feministi tai töissä päiväkodissa. Tuliko mieleen, että näitä asioita haluavat kuuluvat eri ihmisryhmiin, ts. Eivät ole samoja ihmisiä. Huoh

Vierailija
4/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia pitäisi rohkaista opiskelemaan opettajiksi ja päiväkodin työntekijöiksi kuten lastenhoitajiksi. Toivottavasti ap on tehnyt niin.

Vierailija
5/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka haluais miehekkään machomiehen.

Olet joko sokea tai valehtelet. Jos vähääkään kesällä kuljet silmät auki niin näet, että ne lihaksikkaimmat ja kovimman näköiset miehet on naisten suosiossa.

Vierailija
6/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalassukat tekevät jatkuvasti "Miksi naiset" -avauksia? Miksi he eivät kysy, miksi joku tietty nainen toimi jollain tavalla tai sanoi jotain vaan aina kysymys koskee kaikkia maapallon tai vähintään Suomen naisia.

Vierailija
7/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun tasa-arvo ei ole sitä että miehet ja naiset ovat täysin samanlaisia ja käyttäytyvät samallalailla. Tasa-arvoa kannattava mies voi esimerkiksi pitää naisellisesta pitkähiuksisesta naisesta jolla on aina korkkarit ja hame. Samaten tasa-arvoa kannattavan naisen miesmaku voi olla miehekäs macho mies. Nämä eivät sulje toisiaan pois.

Ei tasa-arvoa kannattava nainen halua automaattisesti mitään hissukka hiirtä.

Vierailija
8/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on luolamiesajoilta jäänyt primitiivisiä vaistoja ja reaktioita joille he ei voi mitään. Evoluutio muuttuu hitaasti, ehkä 100 000 tuhannen vuoden päästä on noista primitiivi reaktioista päästy eroon ja miesihanne on jotain muuta.

Vierailija
9/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka haluais miehekkään machomiehen.

Olet joko sokea tai valehtelet. Jos vähääkään kesällä kuljet silmät auki niin näet, että ne lihaksikkaimmat ja kovimman näköiset miehet on naisten suosiossa.

Siis mitä tekemistä tuolla nyt on machoilun kanssa? Komean miehen kanssa ei voi olla tasa-arvoisessa suhteessa?

Vierailija
10/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka haluais miehekkään machomiehen. Itse ainakin tykkään kauniista ja pitkistä nörttimiehistä jotka pitävät mua tasa-arvoisena kumppanina.

Mutta tuo naisten totaalinen pituuden ihannointi miehissä kuuluu myös macho-miehen ominaisuuksiin.

Vierailija
11/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua tasa-arvoa.

N23

Vierailija
12/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikia pitäisi rohkaista opiskelemaan opettajiksi ja päiväkodin työntekijöiksi kuten lastenhoitajiksi. Toivottavasti ap on tehnyt niin.

Kukaan järkevä mies ei halua opettajaksi koska nykymeno kouluissa on aivan kauheaa! Ja päiväkoti työntekijä mies saisi pedofilia epäilyksiä koska onhan se outoa kun mies menee päiväkotiin duuniin

Vierailija
13/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo naisten totaalinen pituuden ihannointi miehissä kuuluu myös macho-miehen ominaisuuksiin.

Pitkät ihmiset miellyttävät silmääni. Olen myös itse pitkä ja käytän vielä korkeita korkoja, koska tykkään siitä miltä pitkät jalat näyttävät.

Vierailija
14/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi ryhtyä enemmän kyseisiin ammatteihin, jos lakkaisitte leimaamasta kaikkia miehiä pedofiileiksi. Nykyisessä asenne ja ilmapiirissä kyseiset ammatit ei houkuttele.