Miksi toi ketju (Laita terkut ajattelemallesi hlölle) on niin pitkä?
Kommentit (10)
Samaa olen ihmetellyt. Ei mitään järkeä tuollaisessa ketjussa, jossa monta sataa sivua. Kuka nyt tuollaista jaksaa lukea.
Kyllä minä olen lukenut sitä. Pystyn samaistumaan siihen kaipaukseen, joita ei ehkä missään muualla ole sallittua tuntea eikä ilmaista, kuin anonyymisti tuossa ketjussa. Ei tarvitse siihen kenenkään kommenttia, haluaa vain kerrankin saada sanotuksi se ääneen.
Hyvin vähän sieltä juttuja luen ja silloinkin vain viimeisen sivun ja kommentoin ehkä itsekkin jotain. Uskon et monet minun lisäksi purkaa muutamalla sanalla omia ajatuksia ja mielialaa koska ei voi sanoa henkilölle itselleen kyseistä asiaa. On se sitten rakkaudentunnustus tai viha toista kohtaan.
PITÄISKÖHÄN RAJOITTAA SUOMEN SANANVAPAUTTA JA AJAA KOKO VAUVA PALSTA ALAS
Koska kaipaajia on paljon. Et ilmeisesti tiedän ketjun historiaa? Noita ketjua on ollut useita, mutta ne edelleiset 5 kpl on poistettu tai lukittu. Ne oli ihania! Sääli että moderaatiokiimassa ne aiemmat poistettiin kun joku alkoi levittää sekoilujaan niissä. Valitettavasti tämä sama sekoilija, johon viitataan ketjussa lintu -tunnisteella, on pilannut tämän viimeisimmän niin, että aika moni kaipaaja nosti ja nostaa kytkintä ketjusta.
Tyypillistä ämmien juttuja. Tunteellistä ja tyhjänpäiväistä höpöttelyä ja haaveilua. Miesten palstalla ei koskaan syntyisi tuollaisia ketjuja, ei ainakaan noin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä ämmien juttuja. Tunteellistä ja tyhjänpäiväistä höpöttelyä ja haaveilua. Miesten palstalla ei koskaan syntyisi tuollaisia ketjuja, ei ainakaan noin pitkiä.
Ketjussa on teoria, että ketjun pilaaja ja eniten sinne viestittelijä on trollaava mies. Se kerran sen paljastikin, mutta sitten se paljastusviesti poistettiin.
Niin. En usko että kovin monet edes lukee niitä viestejä, käyvät vain kirjoittamassa omat terveisensä sinne. Mutta ei siinä mitään.