Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joutunut syntipukiksi asiaan johon et ole syyllistynyt?

Vierailija
16.01.2017 |

Onko sinulla sellaisia tilanteita elämässäsi, joissa olet syytettynä asioista/asiasta jota et ole tehnyt/ tilanne on tulkittu väärin yms?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Ihminen yleensä tulkitsee kaiken väärin ja menee väärintulkintojensa mukaan! Sitten yks väittää koko ajan että olis muka tapahtunu mulle mitä ei o mulle tapahtunu vaan ilmeisesti sille itselleen! Sitten mua syytetään kun joku lähettää jotain johonkin mun nimissä! Mua sekotetaan johonkin jolla on riitaa jonkun Moilasen kanssa ja mä en ketään Moilasia tunne! Sitten väitetään koko ajan disinformaatiota ja väitetään että se olin mä vaikka mulla ei o mitään tekemistä jonkun asian kanssa, en kyseisiä tyyppejä tunne, en ollut paikalla ja joku otti kuvan keikalla (King Diamond) niin tiedä mihin se vitun mulkku on sen laittanu jos se on tehny jotkin valesivut, niitäkin on ollut!

Vierailija
2/4 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Eikä ollu mikään ihan pikku asia. Ihmisillä on omituisia tulkintoja ja keskinäisiä sopimuksia siitä mitä muka tapahtui ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Ollut ainoa joka on ollut työpaikalla vielä tekemässä töitä ja saanut sitten huudot syystä, että muut ovat jo lähteneet kotiin O_O

Vierailija
4/4 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvauskurssilla kurssikaveri teki litkua vääristä aineista. Tästä on kauan, en enää muista miten tämä kehityshomma meni. Menin neuvomaan kaveria, mutta ohjaaja pisti meidät molemmat syylliseksi koko luokan edessä "tytöt tekivät näin'...

Pomo töissä syyttää jatkuvasti omista mokistaan ja jää niistä kiinni jatkuvasti.

Koulussa olin hiihtänyt kierroksen ja jäin toisen kierroksen sijaan lähtöpaikalle auttamaan kaveria, jolta petti suksiside. Ope, joka oli lähtenyt hiihtämään vastavirtaan käräyttäkseen lintsaajat syytti meitä molempia lintsauksesta. Yksi kierros oli minimi ja sen olin jo tehnyt. Ope tiesi, että minä ehtisin 2-3 tunnin aikana. 

Luokkakaverit kiusasivat kirjoittamalla minun nimissäni kiusaajalleni rakkauskirjeen ja moinen idiootti uskoi. Sanoin kyllä suoraan, että hän on paskin ihminen maailmassa enkä haluaisi silmissäni nähdä, mutta en tiedä miksei uskonut. Teinimeininkiä joo.