(Erityisesti) naiset, 26-vuotias mies vastaa rehellisesti kysymyksiinne
Mitä vaan ootte halunnu miehiltä kysyy niin nyt teillä on siihen mahdollisuus :D
Kommentit (18)
Oon samanikäinen! Millanen on ihannenaisesi?
mielipide huulipunasta naisilla? ei lainkaan/räikeä/nude/punainen/neonväri (tms epätavallisempi) etc. mikä omasta mielestäsi toimii, mikä ei?
Miski haluat naisten kyselevän sinulta?
Voisitko olla suhteessa itseäsi 10 vuotta vanhemman naisen kanssa?
Miten dick pic lähettäjä toivoo naisen reagoivan?
Seurustelisitko mieluummin oman ikäisesi (n.24-26v) kanssa vai nuoremman? Ja nyt ei puhuta ulkonäöstä, joten leiki vaikka että vaihtoehtona olisi täysin identtisen näköiset naiset, joista toinen on n.26v ja toinen on n.20v. Kumman ottaisit?
Minkä ikäiset naiset ovat upeimpia?
Miksi olet noin hidas vastaamaan?
Mikä erottaa vaimomatskun kymmenistä tyttöystävistä?
- Roikun täällä kun on niin tylsää :D
- Ihannenainen on huumorintajunen, itsevarma, rehellinen, aito ja urheilullinen. Sellanen kuka osaa puhuu ja haluaa puhuu avoimesti asioista.
- Huulipuna sopii monille, ei kaikille. Nudeja huulia en ymmärrä yhtään enkä tykkää niistä kellään :D Lemppari varmaan punaisen eri sävyt, voi olla aika räikeekik jos sopii muuhun tyyliin.
- Tietty miehet rakastuu. Omaa kokemusta on.
- Haluun vaan kuluttaa aikaa, siks haluun kysymyksiä :D
Ap
Miksi osa miehistä jahkailee kihloihin menemisen kanssa?
- Tinder ei oo mun juttu, kokeilin kerran pyörii siellä hetken ja kyllästyin :D
- En vois olla 10 v vanhemman naisen kanssa ainakaan vielä tässä iässä
- Ite en oo lähettäny dick picejä muuta kun seurustellessa/vastaavassa suhteessa, sillon toivon tietty sen sytyttävän ja niin on käynytkin. Sitä en tiedä mitä randomeille tollasia lähettävät ajattelee, toive varmaan on sama eli et nainen lämpee. Ite en lähtis kokeileen :D
- Ottaisin mielummin sen oman ikäsen kun tyyliin 20 v. Kokemuksen mukaan ne on keskimäärin itsevarmempia, tietää mitä haluu elämältään ja suhteeltaan yms.
- Upeimpia on ulkosesti yleensä 20-30 v mun silmissä, varmaan muuttuu iän myötä
Ap
Vastaan lisää huomenna, mulla ei oo nimimerkkiä tänne niin en pysty enää 2 min päästä kommentoimaan
Ap
Noni nyt jatkan vastailua!
- Vastasin eilen hitaasti kun katoin samalla telkkaria ym :D
- Vaimomatsku-naisia on paljon vaikeempi löytää kun niitä ihan jees-naisia keiden kanssa voi deittailla, säätää, pitää hauskaa ja jotkut ehkä jopa seurustella. (Ite otan seurustelun aika vakavasti ja kriteerit sen alottamiseen on korkeella) Vaimomatskulta yksinkertasesti vaaditaan enemmän: pitää olla oikeesti kunnollinen, luotettava ja fiksu nainen. Sellanen ketä voi arvostaa ja ihailla ihmisenä ja kenen kanssa tulee oikeesti onnellinen olo ja sellanen fiilis että tohon mä haluun sitoutua ja tohon mulla on motivaatioo panostaa nyt ja aina. Mistä se fiilis tulee, se riippuu miehestä. Ite uskon ettei sitä voi pelkkiä ominaisuuksia luettelemalla selittää vaan jotkut ihmiset vaan kolahtaa tunteisiin täysillä. Mut ei-vakaviin juttuihin voi "kelvata" joku kenen kanssa ei tunteet oo mitenkään kauheen suuria tai mielipide siitä ihmisestä sellanen et se on mieletön ja mahtava. Monille/monesti riittää vaan joku kuka on hauskaa seuraa, kenen kanssa on mukava hengailla ja ketä on ilo katella. Plussaa se aina on jos nainen on upee ja kaunis mut pinnalliset asiat ei vaimomatskussa silti ratkase niin paljoo, syvällisemmät asiat ja "sisäinen kauneus" korostuu merkittävästi.
- Mies voi jahkailla kihloihin menemistä aika monesta syystä. Joillekkin sellanen sitoutuminen on pelottava juttu (vaikka oikeesti välittäis naisestaan). Joillekkin se ite kosiminen voi olla iso kynnys. Miehetkin osaa olla epävarmoja ja herkkiä ja pyöritellä mielessään kaikkee mitä pitäis sanoo, miten pitäis tehdä, mitä se ajattelee musta, mitäs jos se ei haluakkaan vielä ym :D Joillekkin miehille kihlat taas ei vaan oo niin iso juttu kun (monille) naisille ja niiden arvoo ei oikeen ymmärretä vaan enempi ollaan sillä lailla et kysyn sitten joskus ohimennen et pitäskö nyt jotkut sormukset hakee niin vois ens kesänä mennä naimisiin :D Joskus tottakai on kyse siitä et ei yksinkertasesti oo varma haluuko sen naisen kanssa niin vakavaa meininkiä ja siihen taas voi olla sata eri syytä. Omassa kaveripiirissä yks jahkaili kun ei tienny sopiiko varmasti tyttöystävänsä kans yhteen loppuelämää ajatellen kun nainen oli niin mustasukkanen ja se rasitti aika paljon. Yks työfrendi jahkaili koska sillä oli tunteita toistakin naista kohtaan. Mut eniten ne jahkailut taitaa silti johtuu kolmesta ekasta syystä.
Ap
Miltä se tuntuu miehestä, kun seisoo? Ite en tiiä, koska en oo mies :D
Miksi roikut vauva foorumilla?