Mikä ihmeen mies tämä oli?!
Tavattiin Tinderissä. Juteltiin aika pitkään kunnes mies kysyi mitä teen viikonloppuna. Mulla oli menoa ja sanoin, että sunnuntaina voin ehkä nähdä, mutta se on vähän epävarmaa kun juhlin lauantaina. Voi olla vähän väsymystä sunnuntaina. Sunnuntai kun koitti niin mies kysyi, että onko darraa, haluanko nähdä. Sanoin, että ihan ok olo ja heitin vitsillä, että voiko se tulla siivoamaan mun kämpän. No sit mies jossain vaiheessa laittaa, että menikin salille. En vastannut sitten enää mitään. No seuraavalla viikolla mies taas viestittelee normaalisti. Jotain pientä flirttiä ja mies heittää, että oonko sen mielestä nyt vastustamaton muutaman ominaisuuden perusteella. Laitan että joo todellakin on. Sit se laittaa, että hei ens perjantaina mun luo. Vastaan että mietin asiaa. Se sanoo, että hei tuohan on ihan helppo päätös. En vastaa mitään. Sit puhutaan yleisesti treffeistä mitä tehdään jos nähdään et katotaan netflixiä yms. perjantaina laitan viestiä ja puhutaan mun rusketusrajoista ja se kysyy et voiko nähdä ne. Mä heitän että en tiiä jaksanko nyt nähdä sitä ku koti tuntuu niin mukavalta. Se kysyy et luulenko et se ehtii nyt nähdä mut? se on lentokentällä. Se tekee siis työreissuja ulkomaille. En vastannu siihen enää mitään.
Et oliks toi nyt joku vitsi??
Kommentit (22)
En tajunnut mitään. Siis oliko mikä vitsi? Tuo sinun jauhanta vai?
Ihanko menisit ensitreffeille jonkun luo??
Siis vitsailiko tuo mies vai mikä juttu tuo oli et olikin lentokentällä?
Et miks se kysy mua pe ulos et oliko se läppä. Kun se lähtikin sinne ulkomaille eikä voinu edes tavata oikeesti.
Olis, muttei sitten kuitenkaan...tai jotakin.
Liian sekava sekamelska kommentoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Taidan muuten tietää ton tyypin.
Jaaha. No kuka?
Tää mun tyyppi asuu siis Helsingissä.
Hetkinen. Eli olitte sopineet miehen kanssa näkevänne perjantaina, ja kun tämä päivä koittaa, sanot itse miehelle (vitsilläkö vai?) ettet ole varma jaksatko sittenkään nähdä, koska kotona on niin mukavaa?
Ja tähän mies vastaa ettei edes voisi nähdä, koska on lentokentällä.
Jos tämä on tilanne, kannattaa suoraan kysyä mieheltä että miksi sopi että näkisitte perjantaina jos olikin lähdössä työmatkalle yms. Todella tökeröä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tää mun tyyppi asuu siis Helsingissä.
Itse asiassa asuu kylläkin Vantaalla, mut ei kerro sitä heti.
Kyllä oikeesti ahistaa tommoset tinderit ja nettitreffit, mut pitäs itekkin alistua tommoseen tyhjänpäiväseen viestittelyyn, koska pk-seutu.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Eli olitte sopineet miehen kanssa näkevänne perjantaina, ja kun tämä päivä koittaa, sanot itse miehelle (vitsilläkö vai?) ettet ole varma jaksatko sittenkään nähdä, koska kotona on niin mukavaa?
Ja tähän mies vastaa ettei edes voisi nähdä, koska on lentokentällä.Jos tämä on tilanne, kannattaa suoraan kysyä mieheltä että miksi sopi että näkisitte perjantaina jos olikin lähdössä työmatkalle yms. Todella tökeröä käytöstä.
Juurikin näin. Kun mietin sitten, että heittikö se tuon että nähdään perjantaina vitsillä. Kun ei sovittu mitään sen tarkemmin siitä, oli vaan jotain yleistä flirttiä ja se heitti et hei, mun luona ens perjantaina. Otin sen kyllä ihan tosissani. Mut siis miks? En tajua. En oo vastannu sille enää mitään, enkä kehtaa enää näin jälkeenpäin kysyä. Mä vaan jäin miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän mies vastaa ettei edes voisi nähdä, koska on lentokentällä.Jos tämä on tilanne, kannattaa suoraan kysyä mieheltä että miksi sopi että näkisitte perjantaina jos olikin lähdössä työmatkalle yms. Todella tökeröä käytöstä.
Juurikin näin. Kun mietin sitten, että heittikö se tuon että nähdään perjantaina vitsillä. Kun ei sovittu mitään sen tarkemmin siitä, oli vaan jotain yleistä flirttiä ja se heitti et hei, mun luona ens perjantaina. Otin sen kyllä ihan tosissani. Mut siis miks? En tajua. En oo vastannu sille enää mitään, enkä kehtaa enää näin jälkeenpäin kysyä. Mä vaan jäin miettimään.
No mitä sä vastasit tohon heittoon? Ei pelkkä tuollainen heitto tarkoita että on treffit sovittuna. Ja ethän tosissasi menisi kenenkään miehen kotiin, kun tapaatte ensimmäistä kertaa?
Ja jos kuvittelit teidän sopineen treffit, miksi sanoit hänelle että saatat haluta olla mieluummin yksin kotona kuin nähdä häntä? Haluaisin mielelläni kuulla tähän selityksen, nimittäin eräs ystävämieheni oli saanut samanlaista juttua ties kuinka moneen otteeseen tapailemaltaan naiselta. Onko tää sun mielestä jotenkin hauskaa kiusoittelua, johon miehen pitäisi regoida jotenkin (miten?), vai olitko tosissasi miettinyt että et haluakaan tavata?
Jos on miehen viestinnässä puutteita niin on kyllä sinunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä vastasit tohon heittoon? Ei pelkkä tuollainen heitto tarkoita että on treffit sovittuna. Ja ethän tosissasi menisi kenenkään miehen kotiin, kun tapaatte ensimmäistä kertaa?
Ja jos kuvittelit teidän sopineen treffit, miksi sanoit hänelle että saatat haluta olla mieluummin yksin kotona kuin nähdä häntä? Haluaisin mielelläni kuulla tähän selityksen, nimittäin eräs ystävämieheni oli saanut samanlaista juttua ties kuinka moneen otteeseen tapailemaltaan naiselta. Onko tää sun mielestä jotenkin hauskaa kiusoittelua, johon miehen pitäisi regoida jotenkin (miten?), vai olitko tosissasi miettinyt että et haluakaan tavata?
Jos on miehen viestinnässä puutteita niin on kyllä sinunkin.
Vastasin, että pitää miettiä. Ja juu, vastasin tuohon että haluan ehkä jäädäkin kotiin, koska en oo varma haluanko nähdä sitä. Epäilen, että se haluaa vaan seksiä. Mut ehkä otin tuon heiton sit liian kirjaimellisesti? Kun sitä ennen vitsailtiin jotain, että mä en voi vastustaa miehiä joilla on voileipägrilli. (joo ehe ehe) ja mies heitti et hienoa, ens perjantaina sit mun luo! Et joo.
Ollaan siis nähty kerran ennenkin, mut siitä on aikaa varmaan kohta vuosi. Törmättiin nyt vaan uudelleen Tinderissä.
Teillä vaikuttaa olevan sen verran suuria vaikeuksia kommunikoinnissa, että unohda koko tyyppi.
Nouse riennä suomen kieli.