Lasteni mukaan vain roskasakki kirjoittaa tänne
Täällä esiintyy kuulemma kaikki elämän huonot ja nurjat puolet ja ihmisen alhaisimmat ominaisuudet tulee esiin.
Ovat varmaan oikeassa kun tarkemmin ajattelee.
Kommentit (17)
Niinpä niin. Olen kuullut tuon saman mielipiteen tästä palstasta niin monesta suusta, mutten vielä koskaan kirjoittajan lasten sanomana, että pitäähän sen olla totta.
Mun 22v. tytär pitää tätä lähinnä hupipalstana, ja sitähän se onkin.
Kuinka vanha lapsi. ? Teillä siis on roskasakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hassua, että joku keskustelee lastensa kanssa tästä palstasta.
Siis miten niin on hassua. Onko mielestäsi niin hävettävää ilmoittaa että vierailee ja kirjoittaa tänne. Eikö voi viitata keskustelussa tähän palstaan.
Eli olet siis itsekin sitä mieltä että ei ole mitenkään edustava palsta?
ap.
Lapsilla on kaikesta mahdollisesta paras mahdollinen tieto - ja tietenkin eniten osaamista.
Moni vanhempi on lastensa mielestä idiootti.
Kirjoittajan lapset pitävät häntä roskasakkina.
Fiksuja lapsia. Siis että osaavat joko olla lukematta tätä palstaa tai sitten ottaa hupina. Hermothan täällä menisi välittömästi, jos vakavasti ottaisi.
Eikö kaikki keskustelupalstat ole vain kevyttä hupia? Tuskin tänne on tultu itseään sivistämään. Sitä paitsi tuskin palstailu on yhtään huonompaa ajakulua kuin telkkarin tuijottaminen tai hömppälehtien lukeminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin on hassua. Onko mielestäsi niin hävettävää ilmoittaa että vierailee ja kirjoittaa tänne. Eikö voi viitata keskustelussa tähän palstaan.
ap.
Eli te olette roskasakkia koko perhe?
Lapsesi on oikeassa, moni kirjoittaja on elämäänsä pettynyt ja sitä puretaan täällä.
Lapsesi taitaa olla melkoisen tarkka arvostaan. Miksi olet opettanut arvostelemaan ja leimaamaan ihmisiä roskaksi?
Onhan seiskakin Suomen luetuin lehti vaikka kukaan ei lue sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Olet siis ilmoittanut lapsillesi vierailevasi ja kirjoittavasi, ja he vastasivat, että tämä on roskasakin palsta. Öh...
Onko joku joskus pitänyt tätä muka asiallisena palstana? Oikeasti asioista keskustellaan noilla ei-aihe-vapaa-palstoilla...
Hupiahan tämä on, toki joskus joku saa ihan oikeata vertaistukeakin.
Kelaa! Säkin kirjoitat tänne, eli lapsesi kirkkaalla logiikalla olet itsekin roskasakkia. Kuka helvetti keskustelee lapsensa kanssa vauvapalstasta? Mulla on fiilis, että tarvitsette kumpikin harrastuksen ettei ole aikaa suoda edes ajatusta tälle palstalle.