Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihasteli kaverini Fb-kuvaa

Vierailija
13.01.2017 |

Olisitteko itse tunteneet tällaisessa tilanteessa mustasukkaisuutta tai kateutta?
Kaverini, kolmen lapsen, naimisissa oleva äiti laittoi eilen uuden profiilikuvan Faceen ja mies seisahtui tuijottamaan sitä. Sanoi joten "tosi kaunis, kaunis niin kuin oikeesti" tms.
En tiedä miksi tuo jäi kaihertamaan. Kuva oli vain kasvokuva, ei mitään paljastavaa. Yleensä en tuntisi kateutta vaikka mies ihailisi vaikka mitä tissitähteä. Tai ehkä sen takia tuo tuntemus, kun yleensä ei mieheni mitenkään kommentoi naisten ulkonäköä mitenkään. Enkä kyllä muista, että olisi sanonut minua kauniiksi. Hyvännäköiseksi tms on varmaan sanonut.
Olenko tyhmä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta ole mustis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ukko. Tuollaiset pidetään omana tietona eikä loukata kumppania.

Vierailija
4/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyl mustakin tuntunut tosi pahalta. Ois mieluummin ollut ihan hiljaa, jos ei suakaan osaa tai älyä juurikaan kehua.

Vierailija
5/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes panee sitä muijaa!

Vierailija
6/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ukko. Tuollaiset pidetään omana tietona eikä loukata kumppania.

Osta uus itsetunto.

Vierailija
7/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ystäväsi erityisen kaunis vai vaan miehesi mielestä?

Vierailija
8/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaisesta loukkaantuisi yhtään. Olen itsekin kehunut kaverien, muiden miesten ja naisten kuvia esim. kauniiksi. Tosin me emme muutenkaan turhaan pihistele kehuista jos ne on paikallaan. Tietty voisi olla eri asia jos mies ei yleensä kehuisi ketään.

Vierailija
9/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kaverisi on kaunis, ei sen kummempaa. Olisiko sinua loukannut, jos miehesi olisi kehunut häntä viisaaksi?

Vierailija
10/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehes panee sitä muijaa!

Moi, nainen, jolle käy ainoastaan lähetyssaarnaaja-asento.

Yhtä hyvin voi olla että AP:n naiskaveri PANEE itse sitä miestä, eli ratsastaa miehen päällä.

Jos haluat naisena oikein kunnolla tuntea panevas miestä ni googlaapas amazon asento! ;) siitä vaan ukot ojennukseen!

Vierailija
11/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kysyi onko kaveri kaunis, no on. Sellainen klassisen kaunis, mutta ei nyt mitenkään missi tai malli. Mut ehkä hänessä vetoaa mieheeni myös jutut (on sellainen keittiöjumalatar, urheilullinen, iloinen ja reilu). Mies on tavannut tän naisen ehkä kaksi kertaa, kerran tuttujen häissä ja kerran käytiin syömässä heillä. Muuten tapaan kaverini kanssa lapsitreffeillä lähinnä.

Tänään ei enää kaiherra paljoakaan enää, mutta sen verran ketuttaa, että aion maksaa potut pottuina. Tiedän! Yllätyin itekin omasta lapsellisuudestani.

Ap

Vierailija
12/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miettinyt vaan mielessään. Nyt pahoitti sun mielen... Sano ettet halua kuulla sitä sen suusta enää. Tahditon äijä.

Vierailija
13/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehille kysymys: ihastutteko muihin tai ihailetteko tuttavapiirin naisia? Tai erityisesti äiteihin? Ehkä tää äitijuttu kiusaa, kuka hämmentyy toisen perheen äidistä?! Ymmärrän, että on nainen joo, mutta eikö hän vähän niin kuin kuulu omalle reviirilleen tietyssä mielessä? Varsinkin kun tälläkin perheellä on ollut suurta huolta, jonka miehenikin tietää.

Yllätyin mieheni junttiudesta. Nyt alkoi taas ketuttaa enemmän.

Ap

Vierailija
14/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kaverisi on kaunis, ei sen kummempaa. Olisiko sinua loukannut, jos miehesi olisi kehunut häntä viisaaksi?

No en varmaan olisi loukkaantunut, jos olisi kehunut viisaaksi, kun se kaverini on myös tosi fiksu, tekee jotain ihmetyötä, josta en edes tajua mitään.

Vierailija
15/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Itse odotin milloin mies alkaisi minua kehua, kun suhde alkoi. Ajattelin, ettei mies kehu vaikka minä kehun häntä, että hän ei "osaa" kehua muita ja tyydyin siihen. Eräänä päivänä hän kertoili työkaveristaan joka pettää tyttöystäväänsä ja sanoi "kun Tiina on niin nätti, niiiiiiiiiiiin nätti, etten ymmärrä miksi Pekka on sen edes saanut ja nyt pettää." Hämmennyin ja sanoin miehelle, että nyt kyllä loukkaannuin kun et ole ikinä minulle sanonut noin ja nyt kehut jotain toista? Mies sanoi höh oot säkin ihan nätti. IHAN NÄTTI :D Jumalauta, että meni tunteisiin.

Sen jälkeen vietin kuukausia kytäten tätä niiiiiiiiiiiiin nättiä Tiinaa ja vertailin itseäni häneen. Tunsin oloni lihavaksi, rumaksi, saamattomaksi. Peilistä katsoi niin oksettavan epämuodostunut ihminen.

En ole vieläkään yhtä itsevarma, kun olin aloittaessamme suhdetta, koska en kokenut olevani miehelleni tarpeeksi. Olin niin rakastunut mieheen ja pidin häntä niin komeana ja karismaattisena, etten ole koskaan horjauttanut omaa itsevarmuuttani noin missään edellisissä suhteissa. Exä vielä oli itsekäs paskiainen ja juoppo enkä silti koskaan tuntenut oloani yhtä kurjaksi kuin tämän nykyisen kanssa silloin alkuun.

Tämä saa varmaan sata alapeukkua, mutta minkäs sitä omille fiiliksilleen mahtaa.

Vierailija
16/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
17/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on monesti kehunut ystävääni kauniiksi, eikä se mua loukkaa. Ystäväni on todella kaunis ja mulla on hyvä itsetunto.

Vierailija
18/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nainen oli myös miehellesi ennestään tuttu niin ehkä hän tarkoitti että "hyvä kuva tästä ihmisestä", ja oli itsekin yllättynyt jos se kuva oli paljon edustavampi kuin millaisena mis on naisen nähnyt livenä. Mies oli ehkä vaan tökerösti muotoillut mitä tarkoitti.

Vierailija
19/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on monesti kehunut ystävääni kauniiksi, eikä se mua loukkaa. Ystäväni on todella kaunis ja mulla on hyvä itsetunto.

Nää on vähän tällaisia nollakommentteja jos AP sanoo, että tuntuu tältä ja joku mamma tulee "EI MUSTA AINAKAA EN MÄÄ AINAKAA EN MINÄ KYLLÄ".

Ensinnäkin AP:n tilanne on iha eri kuin sinulla, sinulla on hyvä itsetunto ja sinulla mies kenties osaa kehua sinua ja osaa kehua muita ilman, että se on mautonta.

Exän kanssa en välittänyt mitä se muista puhui, nykyisen kanssa ihan eri tilanne ja karvat nousee heti pystyyn jos edes näen jonkun naisen telkkarissa, jonka tiedän vastaavan miehen kauneusihannetta. Ei ole helppoa.

Vierailija
20/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on vähän tällaisia nollakommentteja jos AP sanoo, että tuntuu tältä ja joku mamma tulee "EI MUSTA AINAKAA EN MÄÄ AINAKAA EN MINÄ KYLLÄ".

Ensinnäkin AP:n tilanne on iha eri kuin sinulla, sinulla on hyvä itsetunto ja sinulla mies kenties osaa kehua sinua ja osaa kehua muita ilman, että se on mautonta.

Exän kanssa en välittänyt mitä se muista puhui, nykyisen kanssa ihan eri tilanne ja karvat nousee heti pystyyn jos edes näen jonkun naisen telkkarissa, jonka tiedän vastaavan miehen kauneusihannetta. Ei ole helppoa.

Samaa mieltä. Mulla on yksi tosi rasittava kaveri, jonka joka toinen lause alkaa sanaparilla "onpa jännä" ja sit tulee vuodatus kuinka heillä on aivan päinvastoin asiat. Mitätöi näin aina toisten mietteet ja asettuu omiensa kanssa muiden yläpuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä