Nainen, teetkö seksialoitteita sairaalle miehellesi?
Siis rasitatko miestäsi, joka on jollain - millään - tavalla sairas haluamalla häneltä seksiä, vai saako mies sairauden varjolla määrätä ja päättää yksin, koska ja miten seksiä on?
Kommentit (5)
Jos mies potee vaikka flunssaa tai vastaavaa, niin ei tulisi mieleenikään ehdottaa seksiä. Jos mies haluaa suihinoton, niin mikäettei. Mutta flunssaisen ja räkäisen kanssa rakastelua, noh, mielummin jätän väliin. Ja onhan se rasittavaa sille kipeällekin.
Itse joskus taannoin silloisen heilan kanssa harrastettiin seksiä yleensä hänen mieltymysten mukaan, typerää juu. Kerran olin juuri sairastunut flunssaan, kuumetta oli, ja kurkku oli kipeä, niveliä särki. Olisin halunnut nukkua mielummin. Mies tuli illalla kiehnäämään ja vonkaamaan. No, annoin hänen panna, vaikka yritin sanoa, että jos ei nyt kuitenkaan. Yhdyntä sattui, enkä nauttinut yhtään. Lähinnä odotin, että on ohi.
Joo, joku vois sanoa, että raiskasi. No kieltämättä hyväksikäytetty olo oli sen jälkeen. Onneksi on eksä.
Nuorena en oikein osannut harrastaa seksiä.
Onneksi on nykyisin aivan toisin :)
N40+
En tarkoita sairaalla mitään flunssaa, vaan jotain pitkäaikaisempaa sairautta tai mt-ongelmaa. Ap
Vaikea kysymys. Jos mies on esim. masentunut eikä kykene nauttimasn seksistä, ja itse taas kärvistelen puutteessa, niin suoraan sanottuna en tiedä, mitä tekisin. Keskustelemalla yrittäisin avata asiaa, mutta miten halukas toinen olisi puhumaan? Ahdistus varmaan kasvaa entisestään, kun tietää, että puoliso joutuu jäämään jostain hhänelle tärkeästä paitsi.
Jos tilanne taas olisi toisinpäin, että minä olisin se masentunut, niin varmaankin toivoisin mieheltä myötätuntoa ja että hän ei painostaisi seksiin, koska se tuskin auttaisi tilannetta mitenkään.
Eli ehkä tekisin itse sen, mitä toivoisin minulle tehtävän. En ainakaan painostaisi enkä syyllistäisi. Vaikea aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Jos mies on esim. masentunut eikä kykene nauttimasn seksistä, ja itse taas kärvistelen puutteessa, niin suoraan sanottuna en tiedä, mitä tekisin. Keskustelemalla yrittäisin avata asiaa, mutta miten halukas toinen olisi puhumaan? Ahdistus varmaan kasvaa entisestään, kun tietää, että puoliso joutuu jäämään jostain hhänelle tärkeästä paitsi.
Jos tilanne taas olisi toisinpäin, että minä olisin se masentunut, niin varmaankin toivoisin mieheltä myötätuntoa ja että hän ei painostaisi seksiin, koska se tuskin auttaisi tilannetta mitenkään.
Eli ehkä tekisin itse sen, mitä toivoisin minulle tehtävän. En ainakaan painostaisi enkä syyllistäisi. Vaikea aihe.
Jos puutteessa elävä ei kestä tilannetta painostamatta ja syyllistämättä, olisiko parempi erota? Ap
Eikö kellään palstaa lukevalla ole jollain tavalla sairasta miestä?