Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko 13+ ja ihan hirvittävä väsymys??

15.03.2006 |

Mistäköhän voisi johtua? Alkuraskaudessakin oli ajoittaista väsymystä, mutta nyt on ollut muutaman päivän niin, ettei jaksaisi oikein muuta kuin nukkua. Voisikohan jotkin veri- ja/tai pissa-arvot olla vinksallaan? Ihmetyttää, kun nythän pitäisi vähitellen jo sen " energisen keskiraskauden" alkaa, ja mulla tuntuu vasta pahin väsymys alkavan... Saattaa tietty olla myös henkistä, koska stressaan aika paljon sitä, onko vauvalla kaikki hyvin. Mun pitäisi varmaan kuulla sydänäänet vähintään kerran viikossa, että pysyisin rauhallisena...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli np-ultra rv12+6 ja jo silloin hb oli vain 109 eli voihan olla mahdollista, että sullakin on hb mennyt huonoksi. Milloin sulta on se viimeksi tarkistettu?

Mullakaan ei alkuraskaudessa ollut mitään erityisen kauheeta väsymystä, mutta nykyisin silloin kun väsymys iskee, olen todella uupunut. Joskus tuntuu, että jotenkin ihan heikottaa. Eilen oli neuvola ja hb oli noussut 116:een. Mun pitäis kyllä nukkua yöllä pitemmät unet, mutta mulla on paha tapa valvoa aika myöhään. Jotenkin vaan, kun kaikki muut on menneet nukkumaan ja iltahommat on kaikki tehtynä, niin sitä yhtäkkiä virkistyy ja tulee istuttua tässä koneella ja lueskeltua muitten juttuja. Sitten se väsymys iskee näin iltapäivästä ja alkuillasta. Nytkin silmät on melkein puoliummessa eli olis päikkäreitten aika ;-).

neronja rv15+3

Vierailija
2/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sun kannattaa tosiaan nuo hb-arvot mittauttaa, jos ne ovat alhaiset, niin aiheuttavat väsymystä. kylläkin on aivan normaalia olla väsynyt raskaana ollessa. raskauden " oireet" kun ovat niin yksilöllisiä. toiset ovat silloin elämänsä kunnossa virkeinä kuin peipposet ja toiset taas väsyneitä, voisivat nukkua päivätkin! itselläni oli alkuraskaudessa tosiaan aikoja, jolloin olin todella väsynyt. nukuin pitkiä yöunia ja lisäksi parit päiväunet. ja silti kokoajan väsytti. sekin on yksilöllistä, että milloin kullakin alkaa se energisin aika raskaudesta.. älä hätäile tuon väsymyksen vuoksi, se on mielestäni normaalia, siis raskauteen kuuluvaa! =) (tietty ne hb-arvot kannattaa mittauttaa)

aurinkoista kevättä ja mukavaa odotusaikaa sinulle!

walma rv 35+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla