Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että naisella kasvaa karvaa

Vierailija
12.01.2017 |

pepussa? Tinder deitillä kasvoi. Oli aika irstaan näköistä. Onko tuo ihan normaalia vai johtuuko jostain hormonaalisesta epätasapainosta tms?

M24

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karseelta! Mulla ei ainakaan kasva eikä kavereillanikaan.

N22

Vierailija
2/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsikullat, on teillä huolet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tipullakin pyrstösulat!

Vierailija
4/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Tytöt ei myöskään kakkaa.

Vierailija
5/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mukavasti lisää kitkaa anaaliseksin aikana :)

Vierailija
6/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Tytöt ei myöskään kakkaa.

Jääkö sulla paljonkin kakkaa peppukarvoihisi? 

Vierailija
7/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen turn-off jos nainen ei ole ajellut perskarvoja.

Vierailija
8/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Naisesi ei ollut ollenkaan ihminen, vaan jokin eläin. Hyi sinua zoofiiliä!!

Vierailija
9/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin tasapuolisuus, jos mies ajelee ittesä posliiniksi anuksesta, kassit ja kaikki, ni totta kai minäkin anukseni ja pilluni. Mutta ei se mikään vakio-oletus ole!

Vierailija
10/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lie apinanaisen oot treffannut. Söikö se banaaneja ja roikku vaatenaulakossa?

Vierailija
11/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, onneksi ei tarvitse harrastaa mitään seksielämää, varmaan olisin maailman ällöttävin ihminen karvoineni. Mulla kasvaa selässäkin nykyään tummia karvoja, omg! Kauheeta! Epäluonnollista! (enkä todellakaan ajele, miten se edes onnistuisi?).

Vierailija
12/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsutismi. Yleisempää etelässä kuin täällä pohjolassa.

Vierailija
13/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Perseihmissusi!

Vierailija
14/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, onneksi ei tarvitse harrastaa mitään seksielämää, varmaan olisin maailman ällöttävin ihminen karvoineni. Mulla kasvaa selässäkin nykyään tummia karvoja, omg! Kauheeta! Epäluonnollista! (enkä todellakaan ajele, miten se edes onnistuisi?).

Sama =D Mulla vaan kasvaa tisseissä, navan alapuolella ja leuassa sellasia pikimustia yksittäisiä karvoja. Nypin ne tosin pois, koska ne ärsyttää mua itseä. Kait se on perinnöllistä, muistan jo pienenä kuinka äiti nyppi peilin eessä omia partakarvojaan....

Vierailija
15/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin tasapuolisuus, jos mies ajelee ittesä posliiniksi anuksesta, kassit ja kaikki, ni totta kai minäkin anukseni ja pilluni. Mutta ei se mikään vakio-oletus ole!

Miksei kumpikin voi itse valita mitä ajelee riippumatta siitä mitä toinen tekee?

Vierailija
16/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama =D Mulla vaan kasvaa tisseissä, navan alapuolella ja leuassa sellasia pikimustia yksittäisiä karvoja. Nypin ne tosin pois, koska ne ärsyttää mua itseä. Kait se on perinnöllistä, muistan jo pienenä kuinka äiti nyppi peilin eessä omia partakarvojaan....

Mullaki kasvaa tisseissäkin! Varjelen niitä, varsinkin sitä yhtä "siamilaista kaksosta", samasta karvatupesta kasvaa kaksi karvaa vasemmassa tississä :D Olen kyllä välillä nyppässy ne poiskin jos sille päälle satun. Naamassa huomasin juuri pari tummempaa viiksikarvaa, mutta en uskalla nyppiä kun pelkään että kasvaa vielä tummempana takaisin. Nyt ei huomaa jos ei ihan läheltä katso.

Vierailija
17/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kumpikin voi itse valita mitä ajelee riippumatta siitä mitä toinen tekee?

Ei se, että touhutaan yhdessä tarkoita, että hän saa päättää ajella minun hiuksiani. Ei edes pyllykarvoja.

Vierailija
18/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Suurimmalla osalla ihmisistä kasvaa karvaa perseessä. Sille on oma tarkoituksensakin, eli ei oo muuten vaan.

Vierailija
19/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä lie apinanaisen oot treffannut. Söikö se banaaneja ja roikku vaatenaulakossa?

I'm gonna swingg from the Chandelieeer....

Vierailija
20/26 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa tummaa karvaa vähän joka puolella, välillä sheivaan, monesti ei jaksa eikä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi