Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita olet oppinut mammapalstalla

Vierailija
11.01.2017 |

Voi syödä vaikka kymmenen tuhatta kilokaloria päivässä lihoamatta kunhan syö pelkkää pihviä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut jotakin itsestäni. Kun täällä puoli tuntia pyörin, voin todeta  olevani onnellinen, varakas, fiksu, tasapainoinen, terve ja kaikin tavoin elämässä onnistunut ihminen. Oikeasti olen vain Tiina Tavis, mutta täällä sekin vie jo eliittiin.

Vierailija
2/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole olemassa tai olen kuvitellut koko elämäni.. Jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellämainittujen lisäksi...nelikymppinen nainen on  mummoikäinen.

Vierailija
4/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies- ja jännämiestyypit, peräaukon valkaisu on myös tullut terminä tutuksi ja nyt pidän itseäni tosi välkkynä, tämä nostaa itsetuntoa! 😀

Vierailija
5/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että täällä pyörivät lähinnä akateemisesti koulutetut huipputuloiset tyypit, ennen luulin että he tekevät vapaa-ajallaankin jotain fiksua, miten väärässä olinkaan.

Vierailija
6/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että Suomessa menee miljarditolkulla rahaa ja työaikaa hukkaan kun hyväpalkkainen eliitti palstailee.

Vierailija
7/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monesti kun (parisuhteessa oleva) mies aloittaa kuntokuurin, hänellä on joku uusi nainen kiikarissa.

Tajusin vasta myöhemmin että exä teki just näin.

Vierailija
8/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryö, kilttimies, jännämies, lassukka, wt, poikkis, asperger, narsisti ja anaalihamsteri. Pepou!

Vierailija
9/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaat ovat vielä lapsia.

10/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää. Av-mamma, palstailu, Kånken, jonka kontekstiä en ymmärrä. Ryö tä en vielä osaa, vaikka saatoin muistaa termin väärin. Wt voi takoittaa varallisuutta, asumismuotoa, vaatteita, koruja, muotia, yleissivistystä, kirjoitustaitoa tai arvomaailmoja. Meissä kaikissa asuu pieni wt jollain mittarilla ja jossain asiayhteydessä.

Vierailija
11/11 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että en tiedä seksistä mitään, kun olen ollut vain yhden ja saman miehen kanssa. Liikaakaan niitä seksikumppaneita ei saisi olla... eli toisinsanoen römpsän jakaminen on taitolaji!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi