Asioita, joita olet oppinut mammapalstalla
Voi syödä vaikka kymmenen tuhatta kilokaloria päivässä lihoamatta kunhan syö pelkkää pihviä!
Kommentit (11)
Minua ei ole olemassa tai olen kuvitellut koko elämäni.. Jännä.
Edellämainittujen lisäksi...nelikymppinen nainen on mummoikäinen.
Kilttimies- ja jännämiestyypit, peräaukon valkaisu on myös tullut terminä tutuksi ja nyt pidän itseäni tosi välkkynä, tämä nostaa itsetuntoa! 😀
Sen että täällä pyörivät lähinnä akateemisesti koulutetut huipputuloiset tyypit, ennen luulin että he tekevät vapaa-ajallaankin jotain fiksua, miten väärässä olinkaan.
Olen oppinut että Suomessa menee miljarditolkulla rahaa ja työaikaa hukkaan kun hyväpalkkainen eliitti palstailee.
Että monesti kun (parisuhteessa oleva) mies aloittaa kuntokuurin, hänellä on joku uusi nainen kiikarissa.
Tajusin vasta myöhemmin että exä teki just näin.
Ryö, kilttimies, jännämies, lassukka, wt, poikkis, asperger, narsisti ja anaalihamsteri. Pepou!
Lisää. Av-mamma, palstailu, Kånken, jonka kontekstiä en ymmärrä. Ryö tä en vielä osaa, vaikka saatoin muistaa termin väärin. Wt voi takoittaa varallisuutta, asumismuotoa, vaatteita, koruja, muotia, yleissivistystä, kirjoitustaitoa tai arvomaailmoja. Meissä kaikissa asuu pieni wt jollain mittarilla ja jossain asiayhteydessä.
Sen, että en tiedä seksistä mitään, kun olen ollut vain yhden ja saman miehen kanssa. Liikaakaan niitä seksikumppaneita ei saisi olla... eli toisinsanoen römpsän jakaminen on taitolaji!
Olen oppinut jotakin itsestäni. Kun täällä puoli tuntia pyörin, voin todeta olevani onnellinen, varakas, fiksu, tasapainoinen, terve ja kaikin tavoin elämässä onnistunut ihminen. Oikeasti olen vain Tiina Tavis, mutta täällä sekin vie jo eliittiin.