Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostoholisti, hamstraaja, tarjoushaukka tai jotain sellaista?

Vierailija
11.01.2017 |

Vaikka ei välttämättä olisi varaakaan. Kerro lisää. Itselläni on tuota vikaa, lähinnä noista viimeistä. Hyvää tarjousta on vaikea ohittaa, vaikkei välitöntä tarvetta sen ostamiseen olisikaan. Tänäänkin prkl osui kohdalle pc-kauttimet puoleen hintaan. On kylläkin myös bluetooth ja 2.1 eli subbari ja 2 satelliittia. Pakkohan ne oli ostaa. Toimii ja ihan hyvin soi, ei siinä mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hamstraaja. Säilytän kaiken mutta en sentään roskia. Paitsi että monen mielestä kämppäni on täynnä 'rojua'. Ahdistun asunnoista joissa on vain pöytä ja pari tuolia ehkä sohva.

Vierailija
2/3 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein mitä vain, jos tarpeeksi halvalla saan. Tarkoitan nyt tuollaisia vähintään 80-90 % alennuksia. Minulla on paljon vaatteita, joita en ole käyttänyt kertaakaan. Esimerkiksi ihana vihreä paljettimekko... En käy koskaan paikoissa, joissa voisin sitä käyttää, mutta se vain oli niin nätti ja maksoi 5 euroa.

Ostan koko ajan liikaa ruokaa eikä meillä kotona ruoanlaitossa mietitä, mitä tekisi mieli, vaan mikä ostos pitäisi kiireellisimmin käyttää. Kerran ostin yli viisi kiloa maitosuklaata, kun se oli alle euron kilo, ja nyt joulun jälkeen olen ostellut mm. eineslaatikoita ja kinkkuja. Kun luuton viljakinkku maksaa 1,99 €/kg, niin en vain voi kävellä ohi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme