AV:n mies- ja naiskuvat eivät vastaa omaa käsitystäni todellisuudesta lainkaan
Olen 43-vuotias helsinkiläinen, koulutettu nainen. Ystäväpiirissäni ei ole lainkaan ihmisiä, jollaisia tämän palstan mukaan ovat KAIKKI miehet ja KAIKKI naiset.
Olen sivistynyt ja mukava ihminen ja ihan kivannäköinen. Olen tasavertaisessa suhteessa itseään kunnioittavan, älykkään ja ihanan miehen kanssa - tällaiset ihmissuhteet on myös ystävilläni. Kukaan ei alista ketään. Kaikki harrastavat seksiä parisuhteessaan ja jakavat arjen työt ja ilot ja huolet.
En tunnista lähipiiristäni lainkaan näitä haluttomia naisia ja sovinistisia äijiä, joita tällä palstalla tuntuu vilisevän.
Onneksi.
Kommentit (13)
Ai niin vielä:
Kukaan tuntemistani naisista ei ole lompakkoloinen eikä pihtaaja eikä välitä vanhoista ukoista tai miehen autosta.
Kaikki tuntemani miehet ovat "kilttejä" - arvostavat itseään ja muita ja naistaan. Tekevät oman osuutensa kotona ja yhteiskunnassa. Ovat uskollisia, hauskoja, fiksuja miehiä. Ovat hankkineet lapsia naisensa kanssa omasta halustaan - ketään ei ole huijattu tai pakotettu isäksi.
Kukaan ei dokaa ylettömästi.
Naisilla ei ole tekotissejä eikä tekotukkaa ja he kaikki arvostavat miehiään ja elämäänsä. He ovat ok-näköisiä, eripainoisia, kivoja naisia.
Ap
Eiköhän tuo ole jokaiselle itsestäänselvää. Täällä on kourallinen ylilaudalta ylijääneitä pellejä, jotka provosoivat päivittäin ihan samoilla aiheilla ja ihan samoilla kommenteilla ja aina joku jaksaa heidän kanssaan vääntää :-(
Älä viitsi käyttää sanaa pihtaaja. Koen sen naisvihana.
Lainasin tuota "pihtaaja"-sanaa kun sitäkin täällä niin kovasti viljellään. Kyllähän sekä miehillä että naisilla on haluttomuutta toisinaan ja siihen yleensä on syynsä.
Tuo kilttimies-jännämies -juttu on kanssa ihan naurettava. Jokainen tuntemani älykäs mies on kiltti = kunnioittaa itseään ja muita, naistaan ja lapsiaan ja kantaa vastuunsa yhteisestä elämästä. Nössö on sit eri juttu. Kiltti mies voi olla voimakastahtoinen, kiivas, vahva, ryhdikäs ja seksikäs (kuten minun mieheni). Juntit, rasistiset ja/tai väkivaltaiset miehet eivät kiinnosta yhtäkään tuntemaani naista.
Ap:n piireissä pidetään kulissit kunnossa, vaikka verhojen takana sattuu ja tapahtuu.
Sinähän olet JUURI sellainen, jollaiseksi jokainen palstan nainen itsensä kuvailee. Ikä vaan vaihtelee, mutta kaikki on samasta muotista vedettyjä akateemisia kaupunkilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin vielä:
Kukaan tuntemistani naisista ei ole lompakkoloinen eikä pihtaaja eikä välitä vanhoista ukoista tai miehen autosta.
Kaikki tuntemani miehet ovat "kilttejä" - arvostavat itseään ja muita ja naistaan. Tekevät oman osuutensa kotona ja yhteiskunnassa. Ovat uskollisia, hauskoja, fiksuja miehiä. Ovat hankkineet lapsia naisensa kanssa omasta halustaan - ketään ei ole huijattu tai pakotettu isäksi.
Kukaan ei dokaa ylettömästi.
Naisilla ei ole tekotissejä eikä tekotukkaa ja he kaikki arvostavat miehiään ja elämäänsä. He ovat ok-näköisiä, eripainoisia, kivoja naisia.
Ap
Joopa joo. Eli taviksia ja betoja. Nuokin naiset on abiristeilyllä imeneet kolmea eri moloa ennen kuin ovat asettuneet tuollaisen "kiltin" aisurimiehen kanssa perhettä perustamaan.
Ap kuulostaa aika naiivilta. Varmaan tiedät kaikkien tuttujesi uskottomuudesta ja salaisista juomatavoista?
No ap:n kaltaisia naisia onkin mutta he ovat juurikin parisuhteissa :)
Netissä tuollaisia naisia ei ole.
Terv, sinkkumies
Nyt luonnollisesti minut todetaan feikiksi ja vässykäksi mutta ei kiinosta koska tiedän totuuden.
Palstan luonne on se jos kirjoitat positiivisen avauksen 0 vastausta, kun taas kaikki naiset on h#oria, miehet vaimonhakkaajia 100-1000 vastausta. Tulee vääristynyt kuva ja ne positiiviset ja elämäänsä tyytyväiset harvoin täällä viihtyy tai kirjoittelee.
Joskus tuli hengailtua täällä enemmän ja väittäisin, että aika paljon on elämäänsä pettyneitä katkeria ihmisiä, sitä angstia sitten puretaan täällä.
Ei täällä ole mahdollista täysipäinen argumentointi. En tietenkään tiedä kaikkien juomisista ja pettämisistä mutta se miten täällä kuvaillaan parisuhdetta on kyllä hyvin kaukana siitä todellisuudesta missä minä elän.
Minun ystäväpiirissä ei pidetä arvossa esimerkiksi sitä että mies on superlihaksikas, vähän väkivaltainen örisijä. Juuri se toisten huomioon ottaminen, maailman asioiden seuraaminen ja kyky keskustella ja rakastaa ovat piirteitä, joita sekä miehessä että naisessa arvostetaan. Ihmisiä ei jaeta mihinkään alfa- ja beta-kategorioihin eikä ihmistä arvoteta sukupuolen perusteella.
Ja tiedoksi että minä olen löytänyt mieheni netistä - samoin moni muu tuttavani on löytänyt ihanan, seksikkään ja älykkään puolisonsa netistä.
Ap
Terveisiä sinne citykuplaan. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella me ollaan kaikki just tuollaisia juntteja kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää.