Olen tullut riippuvaiseksi kakkaamiseen. :(
Minun täytyy tehdä sitä joka päivä.
Kommentit (15)
On huono asia jos olet tullut riippuvaiseksi. Kannattaa vähentää kakkaamista vähän kerrallaan.
Minäkin olen, oon yrittänyt irroittautua kakkaamisesta, mutta aina se vaan tapahtuu uudestaan, mikään ei estä sitä 😢
Katovuosien kirkonkirjoissa, kun ei ollut kunnollista ravintoa riittävästi, ummetus oli varsin yleinen kuolinsyy.
Joten jos et kakkaa, alat voimaan huonosti, ehkä kuolet.
Monella obeesilla vainajalla on mahalaukussaan kiloittain mädännyttä paskaa. Tosi on.
Vierailija kirjoitti:
Katovuosien kirkonkirjoissa, kun ei ollut kunnollista ravintoa riittävästi, ummetus oli varsin yleinen kuolinsyy.
Joten jos et kakkaa, alat voimaan huonosti, ehkä kuolet.
Monella obeesilla vainajalla on mahalaukussaan kiloittain mädännyttä paskaa. Tosi on.
Ei nämä nuoret historiaa ymmärrä.
Se on juuri hyvä määrä. Älä turhaan yritä muuttaa itseäsi naistenlehtien innolla esittelemään, trendikkääseen mutta turhanpäiväiseen "kakkaan vain kerran kuussa" -muottiin.
Kyllä kakkaamiseen voi jäädä koukkuun. Itse tykkään istuskella pytyllä vaikka ei varsinaista kakkahätää olisikaan. Sitten jos sieltä pieni pökylä pulahtaakin ulos niin voi sitä riemua <3
Irroittaudu kakkaamisen orjuuttavasta rytmistä!
nocack