Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan virkainto ei anna lomaketta ilman henkilötunnuksen kertomista ( eli tietoihini kirjaamista). Laitonta?

Vierailija
09.01.2017 |

Sairaana ollessani olisin tarvinnut Kelalta yhtä lomaketta, pyysin heitä lähettämän sen postitse koska en voi alkaa pyytämään muita hakemaan sitä minule virastosta. Kelan virkainto pilkunviilaja ei suostunut lähettämään ilman henkilötunnukseni kertomista. Kieltäydyin kertomasta hetuani koska siihen ei ole mitään järkiperusteista syytä, ja olen niin monta kertaa huomannut että pikkuvirkamiehet alkavat kirjoittelemaan minun virallisiin tietoihini mitä tahansa väärin kuultua tai väärin ymmärrettyäja/epäasiallisuuksia, herjauksia jopa, tai jonninjoutavaa tietoa joka on ainoastaan kyttäystä eikä mitään oikea asiaa. Sen jälkeen seuraavat virkamiehet suhtautuvat siihen "tietoon" kuin totuuteen ja virhettä ei saa koskaan ikinä korjatuksi vaikka oikeudenkäynneillä uhkaisi. Virkainnon selitys oli että "kuka tahansahan voisi sitten pyytää meiltä mitä tahansa": ELi? No mitä sitten? Tuskin joku alkaa teiltä tilailemaan äitiyslomahakemuksia jos hän ei sitä hae. Miksi ihmeessä?Oliski se niin kamalaa? Ja sanoi vielä että ei täältä voi tilata jollekkin toiselle mitään.ikäänkuin olisin rikollinen joka pyytää tarvitsemaani lomketta jollekkin vihamiehelleni?? No sehän olisikin kamala teko?
nyt jäin ilman lomaketta. Laitonta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta syytä ei tällä hetun kertomisella heille ole kuin puheluni kirjoitetaan minun tietoihini, ja siitä alkaakin elämänpituinen kyttäys joka ei lopu mihinkään. Silloin ja silloin henkilö pyysi lähettämään sitä ja tätä...!! En ala pelaamaan teidän kyttä pelejänne!

VAROKAA MUUTKN! 

Heillä ei ole mitään asiallista eikä hyvää syytä sitä vaatia teiltä ja tietoihinne kirjata! Ainoa syy on käyttää sitä sinua vastaan milloin vaan aukeaa mahollisuus!

"soitti silloin ja silloin ja sanoi puhelimessa sitä ja tätä". Jospa löytyisi jotain mitä sanoi väärin! Oikeudenkäyntejähän noilla nauhoitetuilla puheluilla jo valmistellaan, ihmistä vastaan!

AINA piilottakaa numeronne kun soitatte Kelaan! Salainen numero asetettava! Muuten puhelusi talletetaan tietoihisi ja varo vaan jos sanoit jotain vanhingossa väärin!Se kaivetaan vaikka 10 v myöhemmin tiedoistasi ja takaisinperintä alkaa!

Vierailija
2/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kelan lomakkeet saa netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: hait uutta kelakorttia mielialalääkkeiden hankkimista varten? Mikä sua estää hakemasta sitä lomaketta KELAn sivuilta ja printata se ulos? Konehan sulla näyttäisi olevan.

Vierailija
4/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

http://www.kela.fi/lomakkeet

Vierailija
5/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa netistä. Ei ne vanhoja lomakkeita paperiversioina käytä enää.

Vierailija
6/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. .. siis miksi et tulosta netistä itse?

Kyllä mä olen puh.nron antanut Kelalle, soittelevat joskus jos vaikka joku liite on puuttunut.

Vierailija
7/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöä koska kuka tahansahan voi kävellä Kelan toimistoon ja tyhjentää koko lomakevaraston jos joku olisi niin sairas, ja viedä sen jonkun muun postilaatikkoon! joten koko selitys kusee.

Tästä näemme että AINOA syy miksi he haluavat kirjata jokaisen ihmisen virallisiin tietoihin sen minkä lomakeen he tilaa, on muu. He vahtivat että jos joku tilaa jonkun lomakkeen, ja myöhemmin  käy ilmi jotain muuta, niin tätä tietoa käyteään ihmistä VASTAAN, ei muuta tarvetta.

ja puhelut nauhoitetaan ,ja arkistoidaaan henkilötunnuksellasi ja otetaan esiin kun myöhemmin haet jotain muuta tukea.

kieroa, ja älykästä. mutta nyt paljastuivat!

Vierailija
8/8 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: hait uutta kelakorttia mielialalääkkeiden hankkimista varten? Mikä sua estää hakemasta sitä lomaketta KELAn sivuilta ja printata se ulos? Konehan sulla näyttäisi olevan.

mikä ihmeen kortti mielialaläkkeille? Suomessa saa ostaa lääkkeitä ihan ilman Kelan kyttäystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän