Saatteko orgasmin kuntosalilla?
joskus tulee tehtyä jalkaprässiä (olen mies) ja ei mahda mitään niin valuu housuun miehen aineet, silloin yleenäs poistun salilta saunaan, myös jos joskus tulee vatsalihaksia tehdessä pieru. Kerran pieraisin kun kaunis lady oli vieressä tekemässä treeniä ja hän katsoi pitkään. enn sanonut mitään , kävelin saunan puolelle ja jätin hajut sinne
Kommentit (16)
olen monesti katsonut kuinka selkeästi naiset yrittävät saada aikaan orgasmin salilla, tekevät liian pitkään vatsa tai jalkalihaksia ja näkee että ollaan muissa ajatuksissa kuin urheilussa
en ole koskaan saanut orgasmia aikaiseksi salilla, olen saanut aikaiseksi vain pierua
Minä saan kun tungen Leokon levytangon syvälle perseeseen!
T: Pera raksalta -62
..sisäreisiä tehdessä joskus olen ejakuloinut, siis tuntuu hyvältä, spermat tulee housuun mutta ei ole samanlainen kuin panoorgasmi.. =P
M49
En ole koskaan saanut orkkuja kuntosalilla, mutten ole siellä seksiä harrastanutkaan.
Punttia nostamalla en koskaan, siellä on erotiikka kaukana. Mutta oma miehuus kyllä voimistuu: lihakset ja itsetunto kasvaa ja testosteronitasot paranee etenkin isojen lihasryhmien voimaharjoittelulla.
Mutta työpaikan punttisalin pukuhuoneessa olen kerran myöhään illalla saanut orkut.
urheilija-Veikko kirjoitti:
Kerran pieraisin kun kaunis lady oli vieressä tekemässä treeniä ja hän katsoi pitkään. enn sanonut mitään , kävelin saunan puolelle ja jätin hajut sinne
Kuinka kuljetit hajun sinne?
Itse aloin tekemään taltassa ojentajia ja hauiksia pitkän tauon jälkeen. Olin edellisenä päivänä käynyt gynekologilla ja hän teki toimenpiteitä ja otti kohdun kaulan näytteitä ym, sattui sikana. Jännitin sisäiset vatsalihakset kunnolla ja aloin hommiin. yhtä äkkiä alkoi tuntua g pisteessä ja tuntui että tulee coregami.
oli pakko lopettaa..miehiä oli koko sali täynnä ;)
En orgasmia ole saanut mutta usein kiihottunut aivan märäksi katsellessani urheilullisia miehiä ja heidän työskenteleviä lihaksia.
Parhaiten iskee pikamatkojen juoksijat tai sen näköiset tyypit.
Kerran kuntosalin saunassa runkkasin kun saunan lasiovesta näkyi kun helkkarinhyväkroppainen lihaksikas kundi peseytyi. Sitten se tulikin yhtäkkiä saunaan. Koitin peitellä etektiotani, mutta jäbä huomas täydessä tanassa olevan vehkeeni. Sillä jäbälläkin alkoi keulia. Runkkasin ihan avoimesti orkkuun asti. Jäbä vaan hymyili muttei itse runkannut.
Tampereella kävin reissutöiden ohessa eräällä kuntosalilla aika myöhään iltaisin, jolloin siellä ei ollut muita. Siellä saunassa usein runkkasin.
Man
googlen mukaan naisilla vatsalihastreeneissä voi tulle orgasmi, miehellä tulee silloin yleensä vain pieru