Vakkaripalstaajat! Mietittekö usein/koskaan julkisilla paikoilla liikkuessanne, tuleeko vastaantulevissa ihmisissä joku toinen vakkaripalstaaja vastaan?
Minä mietin. :) Jännä ajatus saada kasvoja ja mielikuvia kaikista täällä kirjoittavista ihmisistä.
Kommentit (13)
Oletan jokaisen ylipainoisen vaimotukkaisen naisen olevan automaattisesti mamma.
Tiedän suurinpiirtein miltä palstaajat näyttää. Tai ainakin osa
Mä olen tavannut av-mammasia, joten ei tarvi miettiä. Ihan kuka tahansa voi olla av-mamma.
En uhraa ajatustakaan tälle palstalle suljettuani selaimen.
Välillä tulee mieleen joo.
Jopa miehistä mietin, että käyköhän tuokin ulisemassa palstalla. :D
En haluaisi mieltää itseäni vakkaripalstaajaksi, mutta juu, viimeksi tänään hammaslääkärin vastaanotolla tuli yhtäkkiä mieleen, että onkohan lääkäri av-mamma. Naapurin poikamiehestä tulee myös av-vibat.
Pari kaveria on tunnustanutkin, ja muutaman puheenaiheisiin aina kummasti eksyy täällä puituja aiheita :) Kuka tahansa tosiaan voi olla av-mamma.
Mä mietin usein myös neuvolassa lapsen kanssa, että onko kaikki paikallaolijat palstaajia. :) Ja joskus Suomalaisissa tosi-tv ohjelmissa olevista myös mietin olenko joskus mahtanut jutella tuon henkilön kanssa palstalla jostain. Mielenkiintoinen harrastus. 😃
En koskaan. Sillä tiedän, että kaikki tänne kirjoittavat ovat ihmisiä (siinä kuin muutkin, ainoastaan vähän huonompia).
Kerran televisiota katsoessani. Olen lähes varma, että joissa tälläisessä laihdutus ohjelmassa laihduttajan puoliso on av-mamma. Mies pelasi yöt ja nukkuin päivät...
Joskus mietin jos vastaan tulee "potenttiaalisen oloinen" tyyppi, että voisiko olla palstaaja. Sitten jään miettimään sen ulkonäön perusteella mistä olemme mahdollisesti jutelleet....
Jep. Kaikista sairaanhoitajista yms. :)
Junassa istuessa tulee mietittyä, miten moni muu on av-mamma.
T. Vela- av-mamma
Aina, kun joku työntää vaunuja kännykkä kädessä. 😀