Ihminen on yksin ellei hänellä ole Jumalaa!
Tämä pohjaton yksinäisyytenne tunne johtuu siitä että Teillä ei ole Jumalaa turvananne! Ihminen jolla on Jumala ohjaamassa ja suojaamassa ei ole ikinä ikinä yksin eikä tunne olevansa yksin edes. Turvatkaa Jumalaan meillä ihmisillä ei ole viimekädessä muita kuin lainana. Emme saa omistaa ketään, kaikkien on saatava olla täysin vapaita tulemaan ja menemään. Äläkää ripustautuko . Jakakaa mutta älkää turvatko ihmisiin liikaa.
Kommentit (17)
On mulla kavereita. Ei tartte kuvitella niitä.
Noäää..minulla on koirat ja kissat ja perheenjäseniä jotka asuvat vain eri osoitteessa. En ole yksin :)
Sitäpaitsi, ei kukaan sitä Jumalaa omista muutenkaan, toisinsanoen, kenelläkään ei ole Jumalaa, on vain ihmisiä jotka uskovat Jumalan olemassaoloon.
Voisiko aloittaja laittaa tilinumeronsa tänne niin voin avustaa jumalaasi?
Raha takuulla kelpaa aloittajan jumalalle, kaikkivoipalle.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä sinä pilkkaaja ! Ap
Mikä pohjaton yksinäisyys? Olen onnellinen.
Ap on täysin oikeassa. Loppupeleissä tämä nähdään. Ihan sama mitä tietämättömyyttänne vingutte.
Erityisen hienoa on, että Jumala on lähellä jokaista meistä. Monet vain ovat sokeita ja tunnottomia. No see, no believe.
Jumala on aina läsnäoleva. Kunhan itse olet oikeasti läsnä itsellesi, voit tavoittaa Hänet.
Olen mielelläni yksin. Tiedän, että vapaus ja vastuu elämässäni ovat minulla, joten ei tarvitse "turvautua jumalaan".
Totta, olen monesti pyytänyt Ahdilta armoa ja kala onnea ja saanut kalan :=
Ihminen on yksin, ellei hänellä ole Suurta Kurpitsaa.
Ei vaan Jumala on yksin ellei hänellä ole ihmistä. Ei toisin päin. Ihmisellä on aina muut ihmiset mutta jumala katoaa sillä hetkellä kun ihmiset lakkaavat uskomasta. Ei siis ole mikään omnipotentti ilmiö se.
Yksikään ihminen eikä edes se ensimmäinen ole tehnyt itseään . Miettikääpä voiko jotain tulla ilman sitä että se on jo jossain muodossa ideana muualla? Ihminen ja moraali ja tunne elämän kehittyminen aikuisuuteen saakka kertovat että on olemassa joku jolla on nämä kaikkia ennen meitä hallussa.
Jos esittäisin että Maan ja Marsin välissä on posliininen teekannu, joka kiertää aurinkoa elliptisellä radalla, kukaan ei voisi todistaa väitettäni vääräksi, jos vain muistaisin lisätä että teekannu on liian pieni havaittavaksi parhaimmillakin teleskoopeilla.
Mutta jos jatkaisin sanomalla, että koska väitettäni ei voida osoittaa vääräksi, sen epäileminen olisi ihmisjärjen kannalta suunnattoman röyhkeä teko, niin minun ajateltaisiin aivan oikeutetusti puhuvan hölynpölyä.
Jos tällaisen teekannun olemassaolo kuitenkin vahvistettaisiin muinaisissa kirjoissa, jos sitä opetettaisiin pyhänä totuutena joka sunnuntai ja jos se istutettaisiin lasten mieliin jo koulussa, sen olemassaolon epäilemistä pidettäisiin merkkinä poikkeavaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos esittäisin että Maan ja Marsin välissä on posliininen teekannu, joka kiertää aurinkoa elliptisellä radalla, kukaan ei voisi todistaa väitettäni vääräksi, jos vain muistaisin lisätä että teekannu on liian pieni havaittavaksi parhaimmillakin teleskoopeilla.
Mutta jos jatkaisin sanomalla, että koska väitettäni ei voida osoittaa vääräksi, sen epäileminen olisi ihmisjärjen kannalta suunnattoman röyhkeä teko, niin minun ajateltaisiin aivan oikeutetusti puhuvan hölynpölyä.
Jos tällaisen teekannun olemassaolo kuitenkin vahvistettaisiin muinaisissa kirjoissa, jos sitä opetettaisiin pyhänä totuutena joka sunnuntai ja jos se istutettaisiin lasten mieliin jo koulussa, sen olemassaolon epäilemistä pidettäisiin merkkinä poikkeavaisuudesta.
Mutta sinullaon henki. Etkä itsetehnyt itseäsi eikä kukaan Aatamin asti . Eli kuka antoi hengen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisen teekannun olemassaolo kuitenkin vahvistettaisiin muinaisissa kirjoissa, jos sitä opetettaisiin pyhänä totuutena joka sunnuntai ja jos se istutettaisiin lasten mieliin jo koulussa, sen olemassaolon epäilemistä pidettäisiin merkkinä poikkeavaisuudesta.Mutta sinullaon henki. Etkä itsetehnyt itseäsi eikä kukaan Aatamin asti . Eli kuka antoi hengen?
Eihän nykyään useimmat usko että mitään henkeä onkaan. Tietoisuuden ajatellaan olevan ihan vain luonnollisen biologian "sivutuote", aivokemian ja aivosähkötoiminnan, ei mitään yliluonnollista ja jumalallista. Ja harva nykyään uskoo kehosta erilliseen henkeen, joka säilyisi kuoleman jälkeen.
Koska jumalia ei ole olemassa niin vuodatuksesi on täysin turha.