Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä meni se keskustelu, että olet hänen mielestään jo liian lihava?

Vierailija
09.01.2017 |

Meillä meni hyvin. Olen lihonut tämän vuoden aikana. Olin lukenut asiaa rivien välistä, ja ajatellut, että asia vaivaa miestä. Sitten yksi ilta miehestä puristuikin asia ulos. Että olen lihonut ja lihonut vain, vaikka on puhuttukin kuntoilusta ja ruokavaliosta. Asia harmittaa minuakin, mutta en tiedä, mitä lupaisin miehelle. On ollut hankala tilanne terveellisesti elämistä varten, siis epävakaata. Teen vuorotyötä ja se on yksi asia, mikä vaikuttaa.

Lopuksi mieskin oli surullinen, että ei halunnut loukata. Sanoin, että en loukkaantunut, koska olin jo huomannut, että asia vaivaa häntä.

Kuinka teillä meni tämä keskustelu? Olitko samaa mieltä miehen kanssa? Mitä toimenpiteitä teit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse asiassa puhunut miehelle, mutta yritän alkaa käydä salilla ja etsin ruokavaliota netistä.

Kuntosali on siitä hyvä että voi mennä omaan tahtiin mihin vuorokaudenaikaan vaan, ystävä käy aamukuudelta, minä viiden aikaan ja viikonloppuaamuina, joku käy yöllä kun on muuten vaikea.

Keskustelu oli sen suuntainen että koitin yhtä vaatetta päälle ja hän kommentoi sitä, kun näyttää kireältä ja on pakko laittaa isompia päälle. Hän ei sanonut ollenkaan pahalla, mutta oli pakko laittaa korvan taa.

Vierailija
2/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2:n mies itse kuntoilee tunnollisesti ja syö terveellisesti ja kurinalaisesti, ja minulla alkaa tekosyyt loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikuttanut just se, kun on jäänyt juoksulenkit vähemmälle.

Samoin opiskelijuuden loppuminen, söin opiskelijana vain sitä, mihin oli varaa. Nyt kun syön mitä haluan, on tullut kai syötyä enemmän. ap

Vierailija
4/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas se tilanne, että mies on lihonnut ja kasvattanut vatsakummun, on lievästi ylipainoinen. En ole kuittaillut hänelle, mutta olen kyllä koittanut kannustaa terveellisempiin valintoihin. Ei tuo miehen lihominen ole vielä pahasta, mutta jos jatkuu, niin käy kyllä terveyden päälle. Mies tekee koko ajan epäterveellisiä ratkaisuja, mussuttaa iltaisin karkkia ja sipsejä ehkä kolmena iltana viikossa, juo useamman oluen viikossa ja liikkuu liian vähän ja ostaa aivan liian usein jtn herkkuleipää. Usein yritän kannustaa miestä syömään terveellisemmin, mutta kun teen uunijuureksia lisukkeeksi, niin ne ei kelpaa, vaan keittää itselleen perunoita.

Meillä minä syön todella tarkasti ja aina on tarjolla rahkaa, marjoja, hedelmiä, salaattia, kasviksia ylipäänsä, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme