Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli kirjoittaa Toriin että "maksa mitä pyydetään tai ole hiljaa"

Vierailija
08.01.2017 |

Oon saanut tässä älyttömästi turhia yhteydenottoja, missä tarjotaan jotain olematonta summaa pyyntihinnasta. Vittu, tekisi mieli kirjoittaa ilmoitukseen että maksa se mitä pyydetään tai älä ota yhteyttä niin säästyy molempien aika. Hitto. En halua olla epäkohteliaskaan, joten en tee sitä vaikka mieli tekisi. Jätän vaan vastaamatta näihin tarjouksiin. Ärsyttää vaan saada turhia yhteydenottoja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€' saa enempää en maksa.

Ps soittele jos kiinnostaa

Vierailija
2/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten näitä: onko vielä myynnissä, tuun hakemaan tiistaina?

- Juu on myynnissä.

- Missä päin? 

- Kerron asuinalueeni.

- No kulkeutuuko tavara 10 km päähän?

- ei kulkeudu, toimitustapa on nouto niinkuin ilmoituksessa sanotaan...

Sittenpä ei innokkaasta ostajasta kuulukaan enää mitään... Ihan varmaan juu vittu lähden tuomaan 10 euron tuotetta toiselle puolelle kaupunkia kun sinne ei minulla ole mitään asiaa muutenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras viesti mitä ikinä olen saanut liittyeen myytävään juttuun:

"20 ssaat ei niistä kukaa maksa enempää". 

Ja olin myymässä kahden päivän lippuja Summer  Up-festareille. 

Mutta ehkä kaikkein ärsyttävimpiä on ihmiset, jotka eivät osaa kirjoittaa, tinkivät ja vaativat vielä tuomaan kotiovelle. Keitä nämä tyypit on? Mikä niiden elämässä on mennyt pieleen? 

Vierailija
4/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuon asian asiallisestikin ilmaista.. "ei tinkimisvaraa" tai "kyseessä tiukka hinta, ei tinkijöille"

ole iloinen, että joku on kiinnostunut tunkistasi

Vierailija
5/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tuote myynnissä 20e sisältäen postituksen. Joku tarjosi 10e + postikulut. Tulipa suuri alle kahden euron säästö, kun postipaketti on kuitenkin sen 8,10e

Vierailija
6/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vittumaisempia ovat katoavat ostajat. Kysytään että onko tavara vielä myynnissä, sitten vastaan että "kyllä se on, tehdäänkö kaupat?" tms niin sitten ei kuulu enää mitään. Näitä on ollut useampia, joten mistään yksittäistapauksista ei ole kyse. Mitä vittua? Otatko vai et vai myynkö seuraavalle?

Vierailija
7/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pyydät niistä tavaroista enemmän kuin kaupassa uudet maksaa ;D

Vierailija
8/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tinkimävara tavaroissa,kuten asiaan kuuluu torikaupoissa

Vierailija
9/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silti ottaisivat yhteyttä. Ei idiootti tuollaista ota huomioon, jos se rekisteröi sen aivoissakaan oikein mitenkään.

Vierailija
10/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moikka onko tuote vielä myynnissä"

-"Moi, on se. Jos olet kiinnostunut niin haluatko noutaa vai sovitaanko tapaaminen johonkin?

"Mikä on viimeinen hinta? Tarjoan tästä puolet"

Siihen jäi vastaaminen mun osalta. En myy puoleen hintaan kaupassa lähes 300 euron arvoista tuotetta, joka on täysin uusi ja avaamattomassa myyntipakkauksessa. Eikä ole edes mikään vanha tuote missä olisi hinta jo laskenut noin paljon. Mulla pyyntihintakin oli reilusti alle sen mitä kaupassa pyydetään.

Vierailija
11/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen ilmoitukseen, että ei tinkimisvaraa, niin kyselijätkin tietää olla kyselemättä.

Mä kyllä tingin, ja monesti siinä onnistunkin. Myös minun myymisistäni tingitään, jos olen jotain myymässä 30 eurolla ja mulle tarjotaan 20e, ajattelen, että ehkä antamani hinta oli vähän yläkanttiin ja myyn 20 eurolla, pääasia päästä eroon.

Vierailija
12/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naurettavinta kun myyjä rupee nillittään alhaisesta tarjotusta hinnasta.

Kaupankäyntiin kuuluu hintaneuvottelu.

Ja ei halua maksaa toisen rojusta, myyjän arteen hintaa niin sillä selvä.

Vierailija
13/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin tänään toria pitkästä aikaa ja eihän siellä ole kuin paskaa myynnissä nykyään, suurin osa ei tajua hinnoittelusta mitään.

Jos siellä on 59 ilmoitusta vanhasta Singer-ompelukoneesta sisustusesineeksi, niin eikö ole ihan selvää ettei sitä nro 60 ilmoitusta edes kannata sinne laittaa, koska kyseisellä tuotteella ei ole tippaakaan kysyntää? Silloin laitetaan "annetaan"-palstalle.

Toinen ihmetys oli kun joku myi käytettyä keittiötä (vanhentunutta, ehkä 80 tai 90-luvulta) 5000e hintaan. Sille nauroin.

Eli kannattaa kiinnittää huomiota niihin tarjottuihin hintoihin ja miettiä onko se oma hinnoittelu ihan kohdillaan, voi se olla mutta liian usein se ei ole.

Vierailija
14/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen arvo alenee heti kun viette sen kaupasta ulos. Muistakaa, että kaupassa on joskus tarjouksia -50 % ja jopa -70 %. Jos joku ei myy puoleen hintaan vähän käytettyä tuotetta, ei haittaa, sillä kauppa myy.  Mieluummin ostan kaupan alesta. 

Vierailija
15/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moikka onko tuote vielä myynnissä"

-"Moi, on se. Jos olet kiinnostunut niin haluatko noutaa vai sovitaanko tapaaminen johonkin?

"Mikä on viimeinen hinta? Tarjoan tästä puolet"

Siihen jäi vastaaminen mun osalta. En myy puoleen hintaan kaupassa lähes 300 euron arvoista tuotetta, joka on täysin uusi ja avaamattomassa myyntipakkauksessa. Eikä ole edes mikään vanha tuote missä olisi hinta jo laskenut noin paljon. Mulla pyyntihintakin oli reilusti alle sen mitä kaupassa pyydetään.

Tietty hinnanalennus tulee tietysti siitä, että joutuu ostamaan yksityishenkilöltä eikä kaupasta. Sun alennus on ollut liian pieni, se on selvä. Sun pitää laskea alennus siitä että tuote on avattu ja tutkittu, siitä että joutuu ostamaan yksityishenkilöltä, joutuu noutamaan tai maksamaan postarit ja ottamaan riskin. 

Ostitko tuotteen itse alennuksesta?

Vierailija
16/16 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita siihen ilmoitukseen, että ei tinkimisvaraa, niin kyselijätkin tietää olla kyselemättä.

Mä kyllä tingin, ja monesti siinä onnistunkin. Myös minun myymisistäni tingitään, jos olen jotain myymässä 30 eurolla ja mulle tarjotaan 20e, ajattelen, että ehkä antamani hinta oli vähän yläkanttiin ja myyn 20 eurolla, pääasia päästä eroon.

Kaikessa pitää olla tinkivaraa. Niin se vaan on ja se on hyvä muistaa. vähintään kymmenesosa pois. eli kymmenen prosenttia. Mielummin enempikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä