Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
81/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.

Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.

Täällä on ketju jossa aloittaja kyseli miksi ei saa miestä ja kertoi itsestään. Miehet olivat sitä mieltä, että hän ei kelpaa, koska hän on työtön, ei meikkaa ja hänellä on koiria yms.

Aiemmin palstalla miehet ovat kirjoittaneet, että naisen pitää olla alle 25 v. ja neitsyt.

Koko ketju oli täysin provo. Aloitusviesti oli alusta alkaen ihan täyttä roskaa.

Jos sinä tuollaiseen perustat elämän niin huonosti menee

Tässä keskustellaan Hesariin tehdystä artikkelista. Miten tämä voisi olla provo?

Kyseessä oli Hesarissa julkaistusta mielipidekirjoituksesta, ei artikkelista. 

Jonka kirjoittaja on jo tosin ehtinyt väittää omaa kirjoitustaan provoksi ja trollaamiseksi.

Vierailija
82/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutamista tutuista  sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.

Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.

Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa.  Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.

Aika monessa perheessä sitä miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sisustukset ja verhot sun muut koristetyynyt.. Tasa-arvonko nimissä hänen on kuitenkin osallistuttava verhojen valintaan? Muuten nainen päällepäsmäröi ja mies niin onneton..

Kyllä sitä miestä kiinnostaa = se ei halua niitä.

Mutta jos se sen sanoo niin on eri edessä. Siksi monet miehet ei mitään sano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan aloitteita pitäisi naisten alkaa tekemään.

Itse nuorena Menin muutaman kerran juttelemaan miehelle jonka luulin tuntemani. Jokainen näistä miehistä muistutti jotain tuntemaani henkilöä.

Miesten reaktiot olivat mahtavia. Emmä sua tunne, mitä sä oikeen yrität. No en todellakaan oo mikään sun vanha koulukaveri. Miehet kokivat nämä tilanteet selvästi vastenmielisinä ja olivat erittäin tylyjä.

Itsekin olen usein saanut seuraa ihmisistä jotka ovat luulleet tuntevansa minut tai ovat olleet vanhoja koulukavereita joita en ole tunnistanut. Eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta olla tyly yhdellekään heistä. Yleensä ollaan juteltu hetken aikaa, jonkun kanssa alettu jopa pitämään yhteyttä. Yhden kanssa oli sitten lähempääkin kanssakäymistä.

Musta tuntuu miehet ovat niitä prinsessoja. Jokaiselle pitäisi löytyä oma missi. Ja jos väärä nainen lähestyy, edes vahingossa, niin ollaan niin loukkaantuneita ettei ihan heti uskoisi.

Nyt vielä valittavat somessa kuinka eivät saa seksiä naiselta jolta haluaisivat. Kun se nainen on niiiiin nirso ja prinsessaharhainen.

Näyttää että tilanne menee koko ajan huonompaan suuntaan.

Sääliksi käy nykyisiä nuoria naisia.

Vierailija
84/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Hesarin kirjtuksen oli omalla nimellään kirjoittanut henkilö, jonka titteli oli lääketieteen tohtori. Minulla on kyllä sellainen käsitys, että sillä statuksella on lisääntymishaluinen kumppani aina löydetty, lähes tyystin muista ominaisuuksista piittaamatta. Eikä ole tarvinnut tohtorin edes ihan niistä vihonviimeisistä vanhoistapiioista valkata.

Koulutus on siis naisten näkökulmasta kova vetovoimatekijä. Siksi todella ihmettelin tuota kirjoitusta.

Tajuatko että aina ei tarvitse kirjoittaa itsestä? Sitä paitsi ne naiset jättää niitä tohtoreitakin ihan yhtä paljon.

Vierailija
85/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutamista tutuista  sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.

Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.

Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa.  Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.

Millä vuosisadalla sinä oikein elät? Kyllä suuri osa naisista käy töissä ja tienaa oman osuutensa.

Kuitenkin ne naiset haluavat enemmän tienaavan miehen. Naiset myös haluavat että rahat on yhteisiä kun nainen tienaa vähemmän mutta että rahat on erillään kun nainen tienaa enemmän.

Saman elintason mies on ainakin minulle ideaali. On kokemus huonommin tienaavasta enkä tiedä, mikä oli syy ja mikä seuraus, mutta miehen psyyke ei pysynyt kasassa vaan heittäytyi kontrolloimaan väkivallalla. Varmaan olisi alistanut heikompaansakin.

Vierailija
86/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Itselläkin meni 10v naisen saamiseen, jos miettii, että tytöt alkoivat kiinnostaa siinä 15v iässä ja oon ollut asian suhteen aktiivinen. Enkä ole mikään lihava alkoholisti vaan liikunnallinen työssäkäyvä fyysikko. Eikä johdu omasta nirsoudesta - rima ei ole koskaan ollut kovin korkealla

M28

Vierailija
87/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Eikä sen yhden tarvitse jossain baarissa olla kaunein, vaan se joka flirttaa kaikille miehille niska kenossa kikattaen. Kaunis saa olla ihan itekseen, jos miehet arastelee ja jupisee et ku naiset ei tee alotteita. Mut jos kaunis tekis nii miehet ois ihan et pää, peppu, tissit ja pimpsa. Silmissä kiilto.

Vierailija
88/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.

Ja juuri tuosta syystä on niin paljon sinkkunaisia, jotka keksivät elämäänsä mieluummin muuta sisältöä kuin parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei heitä rakastaisi eikä haluaisi vaan valitsisivat tämän naisen vain siksi, että eivät parempaakaan saa. 

99,9% niin iehistä kuin naisista ottaa ihmisen joka EI ole heidän unelmien kumppani.

Luuletko oikeasti että tässäkään maassa syntyisi yhtäkään paria jos kaikki lähtisi siitä että toisen pitää olla unelmien kumppani tai he ei sen kanssa yhteen mene? 

Missä mielikuvistusmaailmassa oikein elät?

Vierailija
89/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aloitukseen voi todeta vain, että evoluutio karsii. Siihen se vaan on joidenkin miesten ja joidenkin naistenkin tyytyminen. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

Vierailija
90/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.

Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.

Täällä on ketju jossa aloittaja kyseli miksi ei saa miestä ja kertoi itsestään. Miehet olivat sitä mieltä, että hän ei kelpaa, koska hän on työtön, ei meikkaa ja hänellä on koiria yms.

Aiemmin palstalla miehet ovat kirjoittaneet, että naisen pitää olla alle 25 v. ja neitsyt.

Koko ketju oli täysin provo. Aloitusviesti oli alusta alkaen ihan täyttä roskaa.

Minä en perusta. Minä käyn oikeasti ulkonakin ja tiedän mitä siellä tapahtuu. Tarkoitus oli saada aiemman kommentin kirjoittaja tajuamaan kirjoituksensa älyttömyyden. Jokainen täysijärkinen mies saa naisen. Kuin moni suomimies näyttää Franzenilta? Ei kovin moni ja suurin osa on silti parisuhteessa.

Se että saa naisen ei tarkoita mitään. Sillä se nainen pitäisi myös jäädä loppuelämäksi siihen vierelle.

Mutta kun ei niille naisille nykyään mikään kelpaa

Vierailija
91/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aloittajan linkittämässä HS:n mielipidekirjoituksessa on erään miehen todella subjektiivinen näkemys asioista, jonka kirjoittaja kuitenkin yleistää totuudeksi.

Hän kirjoittaa että naisten nirsous on sitä, ettei miehet kelpaa ja ja että naiset myös hakevat useammin eroa liitoista, koska naiset eivät ole realisteja kuten miehet.

Erojen suurimmat syythän ovat uskottomuus, päihteet, läheisyyden ja arvostuksen puute sekä väkivalta.

Tarkoittaako todella tuo miespuolinen kirjoittaja, että naisten pitäisi hyväksyä miehen uskottomuus, päihteiden käyttö, seksin ja hellyyden pihtaaminen, sekä jopa väkivalta?

Minusta nainen, joka ei halua pettävää, juoppoa ja/tai väkivaltaista miestä, ei ole nirso vaan viisas.

Vierailija
92/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.

Ja juuri tuosta syystä on niin paljon sinkkunaisia, jotka keksivät elämäänsä mieluummin muuta sisältöä kuin parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei heitä rakastaisi eikä haluaisi vaan valitsisivat tämän naisen vain siksi, että eivät parempaakaan saa. 

Tämä kiteytti juurikin kaiken. Tuntuu ettei miehiä niinkään kiinnosta onko kyse "aidosta rakkaudesta" kunhan on joku, mutta eivät naiset tälläistä tyytymistä halua! Eivät niin että joku tyytyy heihin, eivätkä halua itse tyytyä. Ja se on ihan ok!

Miehethän juuri menevät rakastamansa naisen kanssa yhteen. Mutta katsos rakkaus ei ole tunnetta vaan päätös.

Naiset odottavat jotain suurta tunnetta ja sitten ne odottaa että se kestää lopun elämää. Mikä on täysin mahdotonta. Sitten naiset jättävät miehen.

Vierailija
93/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiteytti juurikin kaiken. Tuntuu ettei miehiä niinkään kiinnosta onko kyse "aidosta rakkaudesta" kunhan on joku, mutta eivät naiset tälläistä tyytymistä halua! Eivät niin että joku tyytyy heihin, eivätkä halua itse tyytyä. Ja se on ihan ok!

Ei vaan homman nimi on se, että naiset eivät kelpuuta niitäkään tavismiehiä jotka ovat erittäin kiinnostuneita naisista, eivätkä olisi vaan "tyytymässä" kyseisiin naisiin, koska naiset haluavat "paremman" miehen.

Vierailija
94/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta mielipidekirjoituksessa oli se, että kirjoittaja ei tuntunut ymmärtävän, miksi parisuhteet päättyvät.

Turhan moni parisuhde päättyy, koska monien naisten osalle tulevat valtaosa kotitöistä, lasten kasvattaminen jne.

Samaan aikaan monet miehet harrastavat, tapaavat kavereitaan, matkustavat ja jatkavat oman elämänsä elämistä naisten muuttuessa äideiksi ja huolenpitäjiksi. 

Ei kyse ole mistään naurettavista prinsessalegendoista, vaan uupumisesta.

Vierailija
95/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en perusta. Minä käyn oikeasti ulkonakin ja tiedän mitä siellä tapahtuu. Tarkoitus oli saada aiemman kommentin kirjoittaja tajuamaan kirjoituksensa älyttömyyden. Jokainen täysijärkinen mies saa naisen. Kuin moni suomimies näyttää Franzenilta? Ei kovin moni ja suurin osa on silti parisuhteessa.

Se että saa naisen ei tarkoita mitään. Sillä se nainen pitäisi myös jäädä loppuelämäksi siihen vierelle.

Mutta kun ei niille naisille nykyään mikään kelpaa

En jaksa enää väitellä kun tässä ei ole mitään järkeä. Laita netti kiinni ja mene katsomaan minkälainen maailma on seinien ulkopuolella. Se on aivan erilainen kuin mielikuvissasi.

Vierailija
96/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan kumppanin valinnassahan pitää olla nirso. Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen? Miksi tuhlata elämänsä kumppanin kanssa, joka ei miellytä? Jotkut tekevät niin huonon itsetunnon tai yksinolemisen pelon takia, mutta suurin osa ei, ja hyvä niin.

Musta on ihan aidosti ikävää, jos joku ei löydä kumppania, mutta ei sille oikein mitään voi. Itseään voi yrittää kehittää kiinnostavammaksi tai komeammaksi tai sivistyneemmäksi, toisia kun ei voi pakottaa olemaan sun kanssa.

Ongelmahan on siinä että nykyään naisilla on ihan eri käsitys siitä että millainen on hyvä kumppani kuin ennen.

Ennen hyvä kumppani oli sellainen joka oli kiltti, kävi töissä, seksiä ainakin välillä tarjolla, piti itsestään sen verran huolta ettei nyt aivan alkoholisoitunut eikä järjettömän lihavaksi tullut ja oli halukas hankkimaan lapsia ja oli hyvä isä heille.

Tänä päivänä todella monen naisen mielessä mies on se "paras mahdollinen kumppani" hänelle vasta sitten jos hän on lisäksi komea, lihaksikas, miehekäs, aloitteellinen, fiksu, sosiaalinen, hauska, tienaa hyvin, samat kiinnostuksen kohteet ja vie jatkuvasti jalat alta naiselta ja osoittaa miten kovasti hän haluaa tätä naista.......siis paljon enemmän kuin mitä naisen tarvitsee osoittaa tunteitaan miestä kohtaan.

Kyllä tuossa pieni epäkohta on.

Ei ole mitään epäkohtaa. Myös mies voi valita olla mielummin yksin kuin ottaa epämiellyttävä kumppani, kuten ne naisetkin tekevät.

Eli sinusta viestissä kuvailtu mies on epämiellyttävä kumppani.

Eli mies joka "kävi töissä, seksiä ainakin välillä tarjolla, piti itsestään sen verran huolta ettei nyt aivan alkoholisoitunut eikä järjettömän lihavaksi tullut ja oli halukas hankkimaan lapsia ja oli hyvä isä heille"........

Tuossahan se ongelma juurin on.

Vierailija
97/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei oo yhtään nirsoja ei. Lihavat vanhat miehetkin haaveilee näteistä nuorista tytöistä. Menepäs tsekkaa esim. treffipalstoille millä ikähaarukalla miehet hakee naisia. Monille ei kelpaa edes oman ikäinen vaan lähdetään siitä, että pitäis olla ainakin 3 vuotta nuorempi. Sitten joku kolmekymppinen hakee jotain 18v. tyttöjä...... siis mitä vit....?

Kautta ihmiskunnan naiset ovat menneet yhteen vanhemoien miesten kanssa. 10 vuotta on pieni ikäero.

Sinä olet taas niitä naisia jotka aloittavat täällä ketjuja joissa lässyttävät miten 30 vuotias mies on pedofiili jos on yhdessä 18 vuotiaan naisen kanssa.

Vierailija
98/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko ongelman ydin siinä että osa miehistä bilettää yli 30 v. ikään asti. Hups kaikki saman ikäiset naiset onkin jo varattu... sitten ihmetellään kun 20 v. tytöt eivät ihastu.

Ei siltä av:n perusteella vaikuta.

Nirsous lakkaa kunhan koulu saadaan sellaiseksi ettei se syrjäytä niin monia poikia. Menestyvä mies kun kiinnostaa naisia.

Koulusta pitäisi siis tehdä huvikeskus, ei opetusta ei läksyjä. Ei tarvitse kuunnella ja olla hiljaa, voi vetää omaa showtaan päivästä touseen.

Päinvastoin, tarvittaisiin kuria ja kilpailua. Pehmeä naisille suunnattu opetuskulttuuri johtaa juuri tuohon ongelmaan mistä sinäkin valitat.

Vierailija
99/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan kumppanin valinnassahan pitää olla nirso. Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen? Miksi tuhlata elämänsä kumppanin kanssa, joka ei miellytä? Jotkut tekevät niin huonon itsetunnon tai yksinolemisen pelon takia, mutta suurin osa ei, ja hyvä niin.

Musta on ihan aidosti ikävää, jos joku ei löydä kumppania, mutta ei sille oikein mitään voi. Itseään voi yrittää kehittää kiinnostavammaksi tai komeammaksi tai sivistyneemmäksi, toisia kun ei voi pakottaa olemaan sun kanssa.

No minä en ainakaan voi tehdä itsestäni komeampaa kun on rumat kasvot, kaljuunnun ja olen lyhyt. Mikäli omaisin noista vioista edes yhden niin tuskin siltikään naiset huolii. Miehen on paljon vaikeampaa tehdä ulkonäölleen mitään.

Vierailija
100/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aloitukseen voi todeta vain, että evoluutio karsii. Siihen se vaan on joidenkin miesten ja joidenkin naistenkin tyytyminen. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

Niin mutta kun vain miesten pitäisi saada toteuttaa biologiaansa, eli jahdata kauniita nuoria naisia... paskat naisten biologisista vieteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme