Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
21/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan kumppanin valinnassahan pitää olla nirso. Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen? Miksi tuhlata elämänsä kumppanin kanssa, joka ei miellytä? Jotkut tekevät niin huonon itsetunnon tai yksinolemisen pelon takia, mutta suurin osa ei, ja hyvä niin.

Musta on ihan aidosti ikävää, jos joku ei löydä kumppania, mutta ei sille oikein mitään voi. Itseään voi yrittää kehittää kiinnostavammaksi tai komeammaksi tai sivistyneemmäksi, toisia kun ei voi pakottaa olemaan sun kanssa.

Vierailija
22/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.

Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Eipä ole pelkästään miesten ongelma tuo. Olen tehnyt lukuisia aloitteita ihan tavismiehille (työttömiä, lyhyitä, kaljuja, pulskia, ihan laidasta laitaan), parhaimmillaan saan kohteliaat pakit, pahimmillaan joudun nolatuksi koko miesryhmän edessä. Katkeraksi se vetää kun ei kelpaa mutta minkäs teet. Ihan turha mussuttaa tuosta että naiset ei tee aloitteita, eiköhän ole tehnyt mutta et ole kelpuuttanut.

-ikisinkku n29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Etkö tiedä, että on muunlaisiakin miehiä, kuin nuo tapaamasi? Sinun otoksesi on jostain syystä suppea.

Ja sinä taas et huomannut, että osa naisista löytää sen prinssinsä. Esimerkkimies on se, joka jää ilman ja ihmettelee, että miksi naiset ovat nirsoja eivätkä kelpuuta häntä.

Vierailija
24/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen.

Jos lähestyt miestä jossain muualla kuin baarissa ja pyydät TREFFEILLE niin tuskinpa mies on vain seksin perässä jos jaksaa treffeillä käydä kanssasi ja tavata sinua useasti siellä sun täällä. Niitä aloitteita voi tehdä muuallakin kuin kännissä baarissa.

Vierailija
25/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, saimme 30000 moniosaajaa viime vuonna pelastamaan suomineidot tylsiltä ja tyhmiltä suomimiehiltä. 😂😂😂

Vierailija
26/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko ongelman ydin siinä että osa miehistä bilettää yli 30 v. ikään asti. Hups kaikki saman ikäiset naiset onkin jo varattu... sitten ihmetellään kun 20 v. tytöt eivät ihastu.

Ei siltä av:n perusteella vaikuta.

Nirsous lakkaa kunhan koulu saadaan sellaiseksi ettei se syrjäytä niin monia poikia. Menestyvä mies kun kiinnostaa naisia.

Koulusta pitäisi siis tehdä huvikeskus, ei opetusta ei läksyjä. Ei tarvitse kuunnella ja olla hiljaa, voi vetää omaa showtaan päivästä touseen.

Lapsen luokalla oli kolmen pojan poppoo, ihan keskiluokkaisista perheistä, joilla oli varaa jääkiekkoharrastuksiin. Pojat häiritsivät luokan opetusta siinä määrin, että häirikköluokka leima napsahti. Koulun vaihtuessa pojat hajautettiin eri luokkiin, lapsen luokkaan tuli lukurauha ja opiskeluilo palasi.

Laoset syrjäytyvät kun kotona ei kasvateta eikä vaadita yhtään mitään, sitten syytetään koulua kun läksyt jää tekrmättä ja kokeisiin lukematta.

Vierailija
27/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan kumppanin valinnassahan pitää olla nirso. Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen? Miksi tuhlata elämänsä kumppanin kanssa, joka ei miellytä? Jotkut tekevät niin huonon itsetunnon tai yksinolemisen pelon takia, mutta suurin osa ei, ja hyvä niin.

Musta on ihan aidosti ikävää, jos joku ei löydä kumppania, mutta ei sille oikein mitään voi. Itseään voi yrittää kehittää kiinnostavammaksi tai komeammaksi tai sivistyneemmäksi, toisia kun ei voi pakottaa olemaan sun kanssa.

Ongelmahan on siinä että nykyään naisilla on ihan eri käsitys siitä että millainen on hyvä kumppani kuin ennen.

Ennen hyvä kumppani oli sellainen joka oli kiltti, kävi töissä, seksiä ainakin välillä tarjolla, piti itsestään sen verran huolta ettei nyt aivan alkoholisoitunut eikä järjettömän lihavaksi tullut ja oli halukas hankkimaan lapsia ja oli hyvä isä heille.

Tänä päivänä todella monen naisen mielessä mies on se "paras mahdollinen kumppani" hänelle vasta sitten jos hän on lisäksi komea, lihaksikas, miehekäs, aloitteellinen, fiksu, sosiaalinen, hauska, tienaa hyvin, samat kiinnostuksen kohteet ja vie jatkuvasti jalat alta naiselta ja osoittaa miten kovasti hän haluaa tätä naista.......siis paljon enemmän kuin mitä naisen tarvitsee osoittaa tunteitaan miestä kohtaan.

Kyllä tuossa pieni epäkohta on.

Vierailija
28/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa jälleen koomista naisten syyllistämistä katkeruustarinassa. 

Naisten mielipiteitä ei kuulu ottaa niin vakavasti, että vaivatuisi vaikkapa miettimään niitä edelleen?

Vierailija
29/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtökohtaisesti haluaisi olla edes tekemisissä miehen kanssa, joka yleistää naiset nirsoiksi.

Miksei kaikille anneta vapautta valita vapaasti ihminen, jonka kanssa haluaa parisuhteen? Kumppaninvalinta on yksi isoimmista valinnoista elämässä ja siinä tuleekin olla nirso. Minä en valitse epäluotettavaa, tyhmää tai ylipainoista miestä vaikka kuinka kulttuuri yrittäisi pakottaa minua valitsemaan kuka tahansa mies.

Vierailija
30/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.

Vierailija
31/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Miksi nainen tekisi aloitteen jos elää ihan yhtä hyvää elämää ilmankin? Miehillä taas tuntui olevan joku pakko saada nainen. Eli kyllä se on silloin mies joka sen aloitteen tekee.

Vierailija
32/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies29

Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.

Huh, menin 30 v. sitten toteamaan ystävälleni, että olen ihastunut häneen. Onneksi tunne oli molemminpuolinen, yhdessä jo 30 v. En tuolloin vielä tiennyt ettö vain pojat saavat tehdä aloitteen 😂

Vierailija
33/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen.

Jos lähestyt miestä jossain muualla kuin baarissa ja pyydät TREFFEILLE niin tuskinpa mies on vain seksin perässä jos jaksaa treffeillä käydä kanssasi ja tavata sinua useasti siellä sun täällä. Niitä aloitteita voi tehdä muuallakin kuin kännissä baarissa.

Ohis, mutta olen näin toiminut (ja myös toisinpäin, eli mies oli aloitteellinen), tuloksena kuukausien tapailu ennen seksiä ja mies osoittautui olleen vain seksin perässä ja halusi seksisuhteeseen - ei parisuhteeseen.

Jos olet mies et käsitä koskaan miten vaikeaa naisena on tietää mitä mies sinusta oikeasti etsii vai etsiikö mitään muuta kuin seksiä. Ja syyhän on kaikissa tapauksissa toki naisessa, ei koskaan miehessä joka valehtelee.

Vierailija
34/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutamista tutuista  sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.

Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.

Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa.  Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.

Vierailija
35/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Roolijakojen hävitessä nämä ilmiöt alkaa korostumaan.

Vierailija
36/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän satuja niille pienille pojille mahdetaan lukea, kun aikuisina miehet ihmettelevät naisten vähyyttä.

Vierailija
37/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedettävän näköisen naisen kanssa yrittää seksiä 100 % miehistä. Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen. Erikseen sitten vain seksiseuraa etsivät naiset. Vielä jos ok näköinen nainen lähestyy miestä, niin se seksiehdotus voi tulla mieheltä heti.

Ai että jos mies ei tee aloitetta niin mies on vätys. Mutta kun nainen ei tee aloitetta niin nainen on vaan nainen?  Sinähän olet kaksinaismoralistinen

Vierailija
38/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on nirso geneettisesti. Geenit,hormonit ja tunteet eivät tiedä mitään ehkäisystä. Siksi ne suhtautuvat jokaiseen suhteeseen kuin se johtaisi raskauteen.

Raskaus ja synnytys ovat työläitä ja kivuliaita ja saattavat johtaa kuolemaan. Ja vaikka kaikki menisi hyvin niin nainen ei silti pysty saamaan kovin monta vauvaa. Siksi nainen on ohjelmoitu valitsemaan mies jonka kanssa on parhaat mahdollisuudet saada terve jälkeläinen.

Siinä on kyse niin isoista riskeistä että luonto on tehnyt naisesta nirson. Ja se luonto ohjaa erittäin voimakkaasti parinmuodostusta.

Näinhän se on, ja siksi miesten syrjäytymiskierteen katkaisemisen pitäisi kiinnostaa aivan erityisesti naisia.

Vierailija
39/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies29

Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.

Tuo on yksi tapa nähdä asia.

Toinen tapa on se, että naiset haluavat nykyään kaikki asiat tasa-arvoisiksi, paitsi sen että molemmat sukupuolet tekisivät yhtä paljon aloitteita.

Eli toisin sanoen, naiset haluavat tasa-arvoisiksi sellaiset asiat jotka ovat aiemmin tehneet naisten elämästä huonomman, mutta eivät niitä asioita jotka ovat tehneet miesten elämästä huonomman.

Vierailija
40/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko ongelman ydin siinä että osa miehistä bilettää yli 30 v. ikään asti. Hups kaikki saman ikäiset naiset onkin jo varattu... sitten ihmetellään kun 20 v. tytöt eivät ihastu.

Reilusti alta 1% miehistä on tuollaisia. Ne ne naiset muuten saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan