Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somessa stalkkaaminen

Vierailija
08.01.2017 |

Olen rakastunut avoliitossa olevaan mieheen. Käsittääkseni suhde ei ole kovin onnellinen. Tapaan miestä säännöllisesti mutta en usein harrastuksen merkeissä. Olemme tulleet huomaamaan olevamme hyvin samalla aaltopituudella. Mies katsoo minua hyvin lämpimästi ja kauniisti.

Mies ei ole aktiivinen missään somessa, mutta hänen avokkinsa on. Päivitykset vahvistavat mielikuvaani: hän on aika pinnallinen ihminen. Luulen, että mies on tunnetasolla hyvin yksin.

Tilanne on raastava minulle. Mitä voin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma stalkkaamisesi ei sitten ole pinnallista? Anna toisen olla rauhassa.

Asia erikseen jos ottaa eron ihan omatoimisesti.

Vierailija
2/5 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene sotkemaan toisten liittoa, mikäli ymmärrät moraalista mitään.  Ja siis stalkkaat avovaimoa! Miten alas haaroistaan levoton voikaan mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä toiset ihmiset rauhaan.

Vierailija
4/5 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö voi tehdä?

-lopettaa stalkkaamisen

-ottaa etäisyyttä/viileämmän asenteen harrastusympyröissä

-pitää taukoa harrastuksesta/vaihtaa ryhmää tms. mikäli tarve vaatii

-tutkia sisintäsi ja tarpeitasi mistä rakastuminen voi johtua ja käsitellä asiaa tietoisesti

tai antaa ajan hälventää pahimman aivokemiallisen myrskyn

Vierailija
5/5 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinä näet avovaimon pinnallisena, hounona, vääränä ihmisenä. Koska siksi stalkkaat, että saisit vahvistusta omille tunteillesi siitä että mies ei ole onnellinen ja hänen puolisonsa on huonompi ihminen. Fakta on kuitenkin että pysymällä suhteessa mies aktiivisesti valitsee avopuolisonsa, valitsee olla tämän kanssa. Joku sinun tulkitsemasi lämmin katse harrastusympyröissä ei merkitse mitään. 

Eli mitä voit tehdä? Hillitä itsesi, kääntää katseesi toiseen suuntaan ja etsiä jotain muuta sisältöä elämääsi. Se mies ei sun pelastustas kaipaa eikä pysty tekemään sinun raastavista tunteista loppua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän