NYT alkoi fifty shades of gray. Miten varustaudun?
Kommentit (19)
Se Anastasia korkataan yhdessä vaiheessa. Malta odottaa.
Kirjassa sai sen käsityksen että Ana suuttui Christianille siksi, että C laittoi väkisin anaaliin. Vai miten se nyt meni.
Vierailija kirjoitti:
Käännä kanavaa. Paska leffa.
M
Tai hae jostain netflixista tms ennemmin vaikka La Pianiste ja katso se.
M
Vierailija kirjoitti:
Kirjassa sai sen käsityksen että Ana suuttui Christianille siksi, että C laittoi väkisin anaaliin. Vai miten se nyt meni.
Leffassa Ana suuttuu koska C harrastaa hänen kanssa liian rajua S/M:ää. Siitä huolimatta että Ana pyysi sitä itse.
Leffan opetus on se että se mistä kilttimies haaveilee on paha ja mahdottomuus mutta onnistuu kyllä kunhan olet miljardööri. Sekä se että kyllä miljardöörikin lennättää jotain mitäänsanomattoman näköistä nobodyä liitokoneissa ja pitkin jetsetpiirejä kunhan antaa sidottuna kakkosta ja läimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffassa Ana suuttuu koska C harrastaa hänen kanssa liian rajua S/M:ää. Siitä huolimatta että Ana pyysi sitä itse.
Mikä se anaalikohtaus sitten oli, muistan sellaisen .
Vierailija kirjoitti:
Leffan opetus on se että se mistä kilttimies haaveilee on paha ja mahdottomuus mutta onnistuu kyllä kunhan olet miljardööri. Sekä se että kyllä miljardöörikin lennättää jotain mitäänsanomattoman näköistä nobodyä liitokoneissa ja pitkin jetsetpiirejä kunhan antaa sidottuna kakkosta ja läimiä.
Eihän Christian ole kilttimies vaan teininä s/m suhteen solminut vanhempaan naiseen ja piinattu mies joka käyttänyt sitten itse naisia samalla tavalla kuin hänen dominansa aiemmin häntä. Kylmä, kova liikemies.
Se leffan dom oli aika surkea dom kun rikkoo heti kaikki itse määrittelemänsä rajat kun tytteli vähän hymyää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Christian ole kilttimies vaan teininä s/m suhteen solminut vanhempaan naiseen ja piinattu mies joka käyttänyt sitten itse naisia samalla tavalla kuin hänen dominansa aiemmin häntä. Kylmä, kova liikemies.
Missään ei väitettykään että Christian olisi kilttimies. Koita teroittaa kynääsi.
Vierailija kirjoitti:
Se leffan dom oli aika surkea dom kun rikkoo heti kaikki itse määrittelemänsä rajat kun tytteli vähän hymyää.
Anastasia on eka nainen jota kohtaan Christianilla on oikeat, syvät tunteet ja tästä syystä harkintakyky petti pahasti.
Miltä kanavalta? Ei minulla näy kuin Amelie, Robocop ja American pie.
Onko hyvä se kirja Grey, joka kertoo tarinan Christianin näkökulmasta?
Kanava on c more. Ja löisin noita molempia. Nainen esittää pehmeä-äänistä kaipaan isiä pimpoa ja mies on porista päivää puskatattari. Ei kiihota.
Maneesissaki kuulee kovempia iskuja. Lame leffa..
Vierailija kirjoitti:
Kanava on c more. Ja löisin noita molempia. Nainen esittää pehmeä-äänistä kaipaan isiä pimpoa ja mies on porista päivää puskatattari. Ei kiihota.
Minua kyllä vähän kiihotti .. asetelma on herkullinen :)
No ei siitä kaikki pidä.
Katso miten katsot.mä katsoin mieluiten yksin