Lahjoitan tavaroitani köyhille
Siis kodittomille. Makuupusseja. Talvitakkeja. Vaatteita, hygieniatarvikkeita, kenkiä... Mitä vielä voisin lahjoittaa pois?
Kommentit (15)
Kunpa KonMarittajatkin tajuaisivat tämän.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Heidän pitäisi lahjoittaa kymmenet (toimimattomat) mainoskuulakärkikynänsä ja hiuslenksunsa kodittomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Heidän pitäisi lahjoittaa kymmenet (toimimattomat) mainoskuulakärkikynänsä ja hiuslenksunsa kodittomille.
Hiuslenksut ovat tarpeen pitkähiuksisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuslenksut ovat tarpeen pitkähiuksisille
Vain ne jotka tuottavat iloa, muut pitää antaa kodittomille.
Siis pitkähiuksiset kodittomat tarvitsevat
Vierailija kirjoitti:
Siis pitkähiuksiset kodittomat tarvitsevat
Niin niin, sitä sanoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoiskohan joku koditon Pena tai Reiska mun vanhat korvakorut? Voisin viedä Penan myös koruliikkeeseen ottamaan korviin reiät. Tietysti veisin Reiskan myös.
Minulla on konmarittettavana metrin verran Stephen Kingin kirjoja englanniksi. Ne eivät tuota minulle enää iloa, sillä olen ymmärtänyt, että ne ovat huonoa kirjallisuutta. Vien ne siis puistokemisteille?
Anna rahaa niille, hyödyllisin mahdollinen asia köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoiskohan joku koditon Pena tai Reiska mun vanhat korvakorut? Voisin viedä Penan myös koruliikkeeseen ottamaan korviin reiät. Tietysti veisin Reiskan myös.
Jos ovat kultaa, saisivat vaihdettua kanikonttorissa ruokarahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on konmarittettavana metrin verran Stephen Kingin kirjoja englanniksi. Ne eivät tuota minulle enää iloa, sillä olen ymmärtänyt, että ne ovat huonoa kirjallisuutta. Vien ne siis puistokemisteille?
Ap vei makuupussrja..
Ei kun ne pitää hillota kaappeihin perillisten kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoissa on nykyään kirjankierrätyspisteitä, vie sinne! Minä olen saanut sellaisesta mm. vironkielisiä kirjoja, joista on ollut minulle paljon iloa ja hyötyä viron kielen opiskelussa (vaikka en puistokemisti olekaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vei makuupussrja..
Kirjoista voi rakentaa majan.
Kotisi.