Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nyt sitten on sopiva lämpötila makuuhuoneeseen ja mikä liian kylmä?

Vierailija
05.01.2017 |

HS uutisoi äskettäin, että liian kylmä sisäilma voi aiheuttaa allergian kaltaista oireilua. Toisaalta sanotaan, että kannattaa nukkua viileässä. Jostain kuitenkin luin, että makuuhuoneessa saisi olla minimissään 18 astetta. Meillä on 15-15, ja se tuntuu sopivalta. Mutta mitä jos se aiheuttaakin hengitystieoireita? Ollaan nimittäin kärsitty flunssasta koko syksy (aiempina vuosina ei, ja makkarissa on ollut sama lämpötila).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5 ja siitä alaspäin.

Vierailija
2/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaankin suht sama 15-16 astetta, makuuhuoneen ikkuna auki nukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä harrastatte seksiä, jos makkarissa on noin kylmä?

Vierailija
4/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on varmaankin suht sama 15-16 astetta, makuuhuoneen ikkuna auki nukutaan.

Mitä ajattelet tuosta, että kylmästä huoneilmasta voisi olla jotain haittaa?

Ap

Vierailija
5/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makkarissa myös 15 - 16 astetta ja oikein mukava siellä on peiton alla nukkua. En ole itse juurikaan sairastellut ja ikäni olen viihtynyt viileässä makkarissa. Kun olin nuori, mun äiti aina ihmetteli, miten kylmässä tykkään nukkua. Hän sanoi aina tulevansa ruumishuoneeseen, kun tuli mua herättämään.

Vierailija
6/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-18 astetta on makuuhuoneeseen sopiva. Liian kylmä on alle 17 astetta. Riski asunnon kosteusvaurioille ja homevaurioille kasvaa, jos lämpötilat ovat liian kylmät.