Onko sinusta ok, jos alakoulun opettaja on hyvin laittautunut?
Lapseni on nyt neljännellä luokalla ja syksyllä luokalle tuli uusi opettaja. Olen nähnyt opettajan muutamia kertoja ja hän on aina hyvin laitettu. Huolellinen meikki ja hiukset näinä parina kertana olleet joko kiharrettu tai muuten selkeästi laitetut. Kyseinen opettaja myös pukeutuu mielestäni todella hyvin. Minulle itselleni opettajan ulkonäkö on ihan yksi lysti, koska hän on todella pätevä ja lapseni pitää hänestä kovin.
Juttelin kuitenkin lapseni luokkakaverin äidin kanssa, joka paheksui kovin opettajan ulkonäköä. Hänen mielestään opettajan ei kuulu olla laittautunut töihin. Mielestäni tuollainen asenne on ihan naurettava, tärkeämpänä pidän sitä, että opettaja osaa opettaa ja pitää lapsista.
Kommentit (3)
Oliko tämä kyseinen nainen, joka valitteli asiasta itsekin hyvännäkönen? Tuskimpa vaan, vai?
Kateellinen, ei tuota muulla mun järkeni selitä. Tottakai saa olla laittaunut, sehän on hienoa!
Tyypillinen av-mamma joka on olevinaan niin feminisitiä mutta kuitenkin lutkittelee kaikkia itseään kauniimpia naisia.