Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimapoliittisen koulutuksen kesken jättäminen

niin
04.01.2017 |

Jos keskeyttää työvoimapoliittisen koulutuksen osa-aikatyön vuoksi, niin tuleeko karenssi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on aina ensisijainen, ei pitäisi tulla.

Vierailija
2/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella karenssi tuli. Jätin kesken. Eihän nois ole järkeä. Rangaistus on tärkein. Säästi valtio n.tonnin karennsini aikana, ennen kun sain soviteltua. Työstä rangaistiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työsuhteen kestosta ja työtunneista.

Vierailija
4/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä karenssilla ole mitään merkitystä, jos olet töissä!

Vierailija
5/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelit luistaa koulutukselta ottamalla vastaan muutaman viikon kestävän osa-aikatyön niin todennäköisesti tulee. Jos saat osa-aikatyön, joka aidosti edistää työllistymistäsi (on pitkäaikainen ja mahdollisesti sisältää mahdollisuuden lisätunteihin/kokopäiväisyyteen) niin ei välttämättä tule.

Kannattaisi jutella työvoimakouluttajasi kanssa.

Vierailija
6/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siis vuoden tässä samassa firmassa ja aluksi olin kokopäiväisenä ja kun aloitin opinnot tein osa-aikaista. Tilanne tässä alku vuonna on se, että on hiljaista eli täyttä päivää ei pystytä nyt lupaamaan, mutta myöhemmin kokoaikaisuus kyllä onnistuu. Eli voisin päästä ilman karenssia??

Vierailija
7/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kirjoitti:

Olen ollut siis vuoden tässä samassa firmassa ja aluksi olin kokopäiväisenä ja kun aloitin opinnot tein osa-aikaista. Tilanne tässä alku vuonna on se, että on hiljaista eli täyttä päivää ei pystytä nyt lupaamaan, mutta myöhemmin kokoaikaisuus kyllä onnistuu. Eli voisin päästä ilman karenssia??

Kunhan vakuutat työkkärin siitä, että kokoaikaisuutta on tiedossa. Hyvät mahdollisuudet esittää se uskottavasti, jos olet ollut siellä aiemminkin kokoaikaisena.

Vierailija
8/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karenssiaikahan kuluu ollessasi töissä, ei sillä ole mitään merkitystä.Saat joka tapauksessa palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi