Mies: voisitko seurustella sellaisen naisen kanssa, joka on myynyt nuorempana itseään rahasta?
En siis tarkoita nyt satunnaisia kertoja, vaan esim. sellaista muutaman vuoden ajanjaksoa, jolloin seksi rahoitti opiskelut...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni meni naimisiinkin. Kukaan muu ei menneisyydestäni tiedä.
Oho. Kyseleekö hän koskaan menneisyydestäsi? Kauanko "urasi" kesti?
Vierailija kirjoitti:
Lisää vastauksia?
Kyselet liian aikaisin, lassukat ei ole vielä heränneet ;-)
Vastakysymys: Kuinka moni mies on käynyt maksullisella naisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kyseleekö hän koskaan menneisyydestäsi? Kauanko "urasi" kesti?
Puhuimme aiheesta jonkin verran seurustelumme alkuaikoina, silloin asia käsiteltiin läpi ja nykyään aihe ei nouse esiin oikeastaan koskaan. Mikään tabu se ei kuitenkaan ole, kummallakaan ei vain ole mitään tarvetta asiasta sen enempää jauhaa.
Myin itseäni juurikin opiskelujen ohella n. parin vuoden ajanjaksolla säännöllisen epäsäännöllisesti. Olin tuolloin parikymppinen, nyt olemme molemmat yli kolmikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Ja voisin, en mä oikein näe mitään järkevää syytä miksi en voisi. Mutta en kuitenkaan alkaisi seurustella sellaisen kanssa, joka parhaillaan myy itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa ulkomailla bordellissa juomassa limpparia kavereille autokuskina. Huoria joskus ollut hotellihuoneessanikin bilettämässä. Suhtaudun nihkeästi seksiin ventovieraiden kanssa. En oikein saa sellaisesta kiksejä edes ajatustasolla. On oma tuttu, nätti ja villi vaimo kotona sekstailuja varten.