Kysymys yli 28-vuotiaille sinkkunaisille, kuinka iso merkitys miehen huumorintajulla on?
Kommentit (7)
Todella tärkeä! Ilman sitä ei jaksais yhtään innostua parisuhteesta. Kyllä ainakin minä saan virtaa naurusta ja jos sen lähteenä toimii oma ukko niin pisteitä ropisee.
On tärkeää ettei miehellä ole huumorintajua, koska ei sillä naisellakaan ole.
M
Todella tärkeää, ei ota itseään liian vakavasti. Samoin on helppo jutella avoimesti kun ei tarvitse pelätä virheitä, kun asioihin suhtaudutaan huumorilla.
Ihailen hänen älykästä nokkeluuttaan.
Olen itse 27v, mutta vastaan silti :D
Sillä on suuri merkitys, luonne, ulkonäkö, huumori, tuossa järjestyksessä ja siihen luonteeseen lasken kiltteyden ja muut hyvät ominaisuudet, eli pitää olla kiltti söpö ja fiksu, hyvällä huumorilla varustettu mies!
Todella suuri merkitys. Älykäs huumori, tilannekomiikka ja itselleen nauramisen kyky vetoavat minuun, äläpää-jutut ja sarkasmiksi puettu piilovittuilu ei tehoa minuun.
On tärkeää, mutta en kestä sellaista naisten naurattajaa ja kotikoomikkoa. Sellainen jatkuva pelleily on rasittavaa. Jos haluan kuulla vitsejä, niin menen katsomaan Hedbergin showta, en halua niitä vitsejä jatkuvasti kuulla kotona.
Sellaisen miehen kanssa ollut ja ei kiitos toista kertaa.
Parasta on, kun mies osaa nauraa itselleen ja kun ei ota kaikkea toisen sanomisia haudanvakavasti.
Ehkä enemmän tykkäänkin ihan vain rennoista miehistä mitä humoristisista.
On sillä iso merkitys. Myös sen laadulla. Nokkela huumori ja tilannetaju kertoo älykkyydestä, kyky nauraa itselleen taas siitä, että on sinut itsensä kanssa. Kyyninen "sarkasmi" ei minuun vetoa, ainakaan jos se on ainoa ja jatkuva tapa ilmaista huumoria.
Omaa parisuhdettani ajatellen, huumori on ihan tärkeimpiä juttuja välillämme.