Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kirjoitan elämänkerran, ostaako sitä kukaan? (vaikea vamma n.10 kpl Suomessa samanlainen, minulla pahin tietämäni) monia leikkauksia takana

Vierailija
02.01.2017 |

Jos kirjoitan elämänkerran, ostaako sitä kukaan? Miten saisin idean ns. markkinoille? Kertoisi ns. kasvaimesta ja jaksoista sairaalassa, ja tietysti muusta. Mihin pitäisi ottaa yhteyttä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kirjoittaa eikä kukaan voi ostaa, koska elämänkertaa ei ole olemassa.

Vierailija
2/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sun pitäs kirjottaa se kirja valmiiksi ensin ja sit lähettää kustantamoihin tai ainakin pitää lähettää osa tekstistä sinne arvioitavaksi.

Jos kirja on mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu, niin miksipä sitä ei ostettaisi? Minä tykkään just elämäkerroista ja tositarinoista, toki luen kaikenlaista. Yleensä esim. Finlandia-voittajat on sellaisia kötystyksiä, etteivät myisi mitään, elleivät sattuisi voittamaan kyseistä kilpailua. Tekotaiteellista p-aa ne mun mielestä on. Erään näistä voittajista luin jo ennen kuin se oli edes ehdokkaana ja sanoinkin miehelleni, että enpä ole pitkään aikaan lukenut yhtä huonoa ja tylsää kirjaa ja niin se vaan Finlandian voitti. Mutta oikea elämänmankuinen tarina, sellaiset kiinnostaa.

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatte vittuilla syöpäsairaalle autocorrectin takia yhdestä kirjaimesta. Av ei kinä petä.

Vierailija
4/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat kirjoittaa hyvin,niin sitten se onnistuu.

Vierailija
5/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect tuskin "korjasi" sanaa, koska elämänkertaa ei ole olemassa. Se on elämäkerta. Ja kysymykseesi, ei, en usko lukevani, koska aihe ei kosketa minua.

Vierailija
6/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan osta kirjana.

Julkaise netissä.

Vierailija
7/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatte vittuilla syöpäsairaalle autocorrectin takia yhdestä kirjaimesta. Av ei kinä petä.

Mistä sä sen syövän keksit?

Vierailija
8/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että perinteistä kirjaa ei kannata kirjoittaa. Entäpä blogi?

Vierailija
9/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan voi julkaista myös itse erilaisten suorajulkaisufirmojen avulla. Yksi on ainakin bod.fi books on demand.

Tiedän yhden sairastuneen julkaisseen elämänkertansa tuota kautta. Hänellä oli kuitenkin yleinen sairaus, jota sairastaa reilu prosentti suomalaisista. Etukäteen sopi että erilaiset potilastukiyhdistykset hankkivat kirjaa.

Itsekin sen hankin, kiun kovasti minulle markkinoi. Sitten joskus kyseli mielipidettäni kirjasta. Kysyin muutamista yksityiskohdista kirjassa, jotka olivat hieman toisin esitetty, kuin mitä todellisuudessa tapahtui.

Sen jälkeen emme olekkaan olleet yhteydessä.

Tuossa on se etu että voi julkaista käytännössä mitä vain ei tosin ole oikolukua eikä kustannustoimittajaa.

Vierailija
10/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitan elämänkerran, ostaako sitä kukaan? Miten saisin idean ns. markkinoille? Kertoisi ns. kasvaimesta ja jaksoista sairaalassa, ja tietysti muusta. Mihin pitäisi ottaa yhteyttä?

Jos et ole Cheek tai Sillanpää ei kukaan osta elämäkertakirjaasi. Kirjamyynti on muutenkin laskussa. Ei kannata yrittää edes omakustannetta sillä rahasi menevät hukkaan. Kukaan ei osta, ei ole kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän