Miten te muut tasapaksut pukeudutte?
Olen 160cm pitkä ja normaalipainoinen, vartalon malli on aivan suora, tasapaksu kun edestä päin katsoo. Treenaamalla muutaman vuoden on tullut muotoa persukseen ja reisiin, jonkun verran myös olkapäihin, mutta edestä katsottuna olen kuin mikäkin teinipoika.
Miten te muut pukeudutte? Itse kuljen paljon vapaa-ajalla treenivaatteissa mutta esimerkiksi juhliin tarvitsisin vinkkejä. Yleensä jos pukeudun paremmin käytän kapeita housuja ja esim kauluspaitaa joka tulee vähän persuksen päälle. Miten saada mahdollisimman paljon irti omasta kropasta vaatteilla?
Kommentit (7)
Tyköistuva yläosa, esim jotain ohutta neulosta ja leveähelmainen hame, luo illuusion vyötäröstä. Korkkarit jalkaan. Tulee kivan naisellinen 50s vintage lookki. Hyvät, oikean kokoiset rintaliivit ehdoton. Mulla on kyllä tissit, mutta vyötäröä ei oikeastaan ollenkaan ja lantio tosi kapea. Tisseistä alaspäin siis täysin suora :/
Leggingseihin, tunikaan ja miesten osastolta ostettuun talvipusakkaan.
Juhlamekkoon arkenakin. Enpä näytä enää tasapaksulta.
Vyöt eivät kuulu ostoslistalle. Jostovyötärö on plussaa.
Kietaisumekkoihin, leveälahkeisiin housuihin ja istuvaan yläosaan, hyvin leikattuihin bleisereihin ja kynähameisiin, v-aukkoisiin yläosiin,
Mutta vastaus juhlaongelmaan on kietaisumallinen mekko, niillä saa illuusion kurveista.
Tunika, haaremihousut, toricrocsit.
Up!