Mummu antanut 15 vuotiaalle alkoholia kysymättä
Kommentit (12)
Siis huijannut nuoren maistamaan tai juomaan alkoholia tietämättään?
Musta toi vastaa pahoinpitelyä. Alkoholia ei saa koskaan juottaa salaa henkilölle, pitää kertoa jos juoma tai ruoka sisältää alkoholia. Kuinka järkyttynyt nuori on? Sanoiko mummu jotain syytä tuohon?
Hyvä kun keität. Maku jää, mut alkoholi poistuu.
Siis ketään ei häiritsis jos mummu antaisi lapsellesi alkoholia. Eipä ollut nuori edes pyytänyt. Minusta todella törkeä temppu
No antoiko se mummu lapselle pullon koskenkorvaa vai puolilasia samppanjaa kun kilistivät uutta vuotta?
Miten 15-vuotias sai tietää, että mummu oli juottanut alkoholia? Paljastiko mummu itse vai tuliko nuori yhtäkkiä huppeliin ja ihmetteli oloaan? Jos on kovin pahaan kuntoon juottanut, niin poliisiasiahan se on.
Vierailija kirjoitti:
No antoiko se mummu lapselle pullon koskenkorvaa vai puolilasia samppanjaa kun kilistivät uutta vuotta?
Tuo on ihan sivuseikka, alkoholi on alkoholi. Jos synnillä olisi eri sävyjä, olisi ap ehkä maininnut asian avauksessa, mutta pikimusta on pikimusta.
Saattoi olla jopa alkoholilla maustettua ruokaa (kirouksien kirous ja alku porttiteorialle- kukkoa viinissä), tai ehkä tiramisukakkua jossa konjakkiaromin sijaan oli käytetty alkoholi- konjakkia!
Itse olin joskus 13 vanhana etelässä ja matkassa ollut naapurin setä totesi, että tämä on kyllä sellaista viiniä että tätä kannattaisi lastenkin maistaa. Kaikki vanhemmat tuijottivat hetken toisiaan ja nyökkäilyjen jälkeen meille kaikille kaadettiin hiukan laseihimme. Elämys oli mieliinpainuva ja koulutti meidät kaikki välttelemään ihan kaikkea viiniksi nimettävää.
No paljonko sitä alkoholia antoi? Yhden hörpyn viinilasista, yhden kaljan vai kenties kokonaisen pullon vodkaa?
Oikein kiehuu?