Mä olen oikeastaan ihan hyvä mies, vaikka olenkin jo yli 10v ollut sinkku
On vain ollut hieman huonot ajat elämässä jne. Uskon, että ensi vuonna tämä yksinäisyys loppuu, kun alan elää enemmän sellaista elämää, jota haluasinkin elää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden sinkkuhistoria kertoo ihan kaiken. Ei jatkoon.
Niin epätoivoinen en minäkään sentään ole, että tyytyisin naiseen, joka jostain yksittäisestä asiasta päättelee "ihan kaiken". Ollaan vissiiin sinkkuja molemmat, vai? ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin epätoivoinen en minäkään sentään ole, että tyytyisin naiseen, joka jostain yksittäisestä asiasta päättelee "ihan kaiken". Ollaan vissiiin sinkkuja molemmat, vai? ;)
Ap
Osui ja upposi kuitenkin, kun kävit mun kommentin alapeukuttamassa :D
Minä en ole noin kauaa ollut sinkku, mutta vaikka parisuhteessa olinkin niin sinkuksi itseni tunsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osui ja upposi kuitenkin, kun kävit mun kommentin alapeukuttamassa :D
Luepa sinun kommenttisi ja minun vastaukseni siihen uusiksi. Et tainnut ihan ensilukemalta ymmärtää kumpi sai nenilleen ja kumpi ei. :D
Ap
No kuules kultaseni, me av-mammat päätetään, että oletko hyvä mies vai mikä olet. Joten faktat tiskiin, pliis. Elikkä lähdetään ihan yksinkertaisista; ikä, strategiset mitat ja koulutus/ammatti sekä parisuhdestatus.