Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun äidilläni oli huono itsetunto. Aina kun äyskin muiden ihmisten minulle aiheuttamia juttuja niin hän otti itseensä ja alkoi äyskiä mulle

Vierailija
28.12.2016 |

Että sellainen vitun kusipää mulla äitinä. Koska nythän noin toimiessa hänestäkin tuli kusipää, ensin ei sitä ois ollut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoinen äiti mulla oli, surkea vitun paska luuseri.

Vierailija
2/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lohduttanut minua se vitun luuseri vaan otti mun pahasta tuulesta itseensä ja alkoi haukkua minua? Vitun idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika rankkaa pienelle kun ei voi tykätä omasta äidistään :(

ap

Vierailija
4/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Tajuatko että aikuisena voi valita? Ei ole pakko.

Vierailija
5/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Tajuatko että aikuisena voi valita? Ei ole pakko.

Tässä mistään valitsemisesta ole kyse! Mitä ei ole pakko?

Vierailija
6/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vastuussa toisen teoista, ajatuksista tai tunteista, mutta jokainen on täysin vastuussa omistaan.

Eli jos provosoidut äitisi takia, reaktio on kuitenkin sinun. Eli sanoi hän mitä tahansa, älä provosoidu.

Vierailija
7/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vastuussa toisen teoista, ajatuksista tai tunteista, mutta jokainen on täysin vastuussa omistaan.

Eli jos provosoidut äitisi takia, reaktio on kuitenkin sinun. Eli sanoi hän mitä tahansa, älä provosoidu.

Kyllä vanhempi on vastuussa niistä tunteista, joita lapsessa herättää.

Vierailija
8/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko pohtia äitiä, nähdä äitiä, muistella, olla tekemisissä. Voi valita. Et ehkä tajua?

Vierailija
9/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on siis äyskitty ilman, että se on minun syytäni ja syytetty siitä silti minua. Että minä olen siinä se kusipää. Vaikka syy oi heikkoitsetuntoisen äitini, kun ei osannut sitä, ettei mun olo äidistä johtunut. Aivan pian johtui, kun sillä tavalla haukuttiin sitten. Tämä on vielä kostamatta.

Vierailija
10/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu älä jaksa

Vierailija
11/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko pohtia äitiä, nähdä äitiä, muistella, olla tekemisissä. Voi valita. Et ehkä tajua?

Kyllä se tulee mieleen joka kerta kun jonkun käytös muistuttaa vähänkään äitini käytöstä.

Vierailija
12/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes ajattelet, että sulla on oikeus äyskiä äidillesi muiden aiheuttamaa paskaa oloa? Et tunnu kovin fiksulta ihmiseltä itsekään.

Vierailija
13/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannan oman itsetuntoni terapiassa ja sitten alan ilkkua äitiäni, jos vielä tekee virrheitä... Käännetään osat toisin päin. Eikö se niin menekin oman vanhemman vanhuudessa? :)

Vierailija
14/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes ajattelet, että sulla on oikeus äyskiä äidillesi muiden aiheuttamaa paskaa oloa? Et tunnu kovin fiksulta ihmiseltä itsekään.

Jos ihmistä rakastaa, hyväksyy kaikki hänen tunnetilansa, myös ne negatiiviset. Itseasiassa äidin velvollisuushan ois ollut helpottaa mun mieltäni, koittaa olla lohduttava.

ap

Vierailija
15/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti jos ei omaa tytärtään rakasta niin... Se johtui joko siitä tai sitten heikosta itsetunnosta tai mahdollisesti molemmista :(

Vierailija
16/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Asialla kun ei ole mitään tekemistä fiksuuden kanssa. Paitsi että sä olet tyhmä, kun et tunteiden ilmaisemisen tärkeyttä ymmärrä. Vajaa. Mille tuntuu olla tuollainen vajukki?

Vierailija
17/17 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on jäänyt lohdutusta saamatta kun äiti otti minun tuuleni itseensä vieläpä. Että ei tässä nyt kyllä pysty olemaan iloinen.