Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkä ja hoikka nainen. Miksi näytän vaatteet päällä möykyltä?

Vierailija
28.12.2016 |

Tämä on mysteeri jota en saa ratkaistua. Olen 37-vuotias urheilullinen ja hoikka nainen. Pyllyssä on löysää ja tissit puuttuu, mutta silti olen alastomaan peilikuvaan ihan tyytyväinen. Mutta ans olla kun puen vaatteet päälle. Mikään ei istu, näytän ryhdittömältä möykyltä.

Olen 171 cm pitkä ja painan 65 kiloa. Jalat ja olkapäät lihaksikkaat, kapea vyörärö, leveä lantio, ei rintoja. Pitkät kädet. Luulisi että pitkine raajoineni näytän linjakkaalta mutta ei. Juuri ostin uuden takin ja arvoin M- ja L-kokojen välillä. Pienempi istui rinnasta ja vyötäröltä, mutta tuntui hartioista himpun pieneltä ja hihat lyhyiltä. Otin sitten isomman ja nyt tuntuu että se pussittaa kuitenkin liikaa. :(

Farkut joihin jalat mahtuu pyörivät vyötärön kohdalta. En vaan osaa. Tuntuu ettei kaupoissa edes ole vaatteita joista kiinnostuisin. En halua keinokuituja, joita vähänkään kauniimmat ja naisellisemmat puserot aina on. Päädyn sitten ostamaan iänikuista puuvillatrikoota.

Lisäksi kuljen julkisilla ja kävelen paljon, kuskaan lapsia hoitoon. Sekin asettaa rajoituksia pukeutumiseen kun pitäisi olla lämmintä mutta ei niin paksua että kävelledsä tulee hiki.

Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa sana: vyö. Kun sinulla kerran on vyötärö ja lantio, korosta niitä. Laita farkkuihin vyö ja osta takki, jossa on vyö. Kun olet pitkä, voit hyvin käyttää leveitä ja näyttäviä vöitä.

Vierailija
2/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hoikkia naisia varten ole kehitelty paljon muotoilevia vaatteita? Bombshell-liivit ja feddyt voisivat auttaa? Muuta en osaa näin pullukkana sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksi vika siinä että vaatteet päällä näytät yhtä leveältä joka kohdasta kuin leveät hartiasi ja lantiosi on? Tarvitset tosiaan vaatteet jotka saavat vyötärösi näkymään. Silloin vaatteiden pitää olla tyköistuvia tai vähintään muotoonleikattuja, tai sellaisia että näyttävät hyvältä vyöllä kurottuna.

Vierailija
4/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osat vartalollesi sopimattomia vaatteita. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
5/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää säkiltä jos vaatteet pussittavat. Paidat täytyy tosiaan olla sellaiset, että ovat hartioista ja rinnoista hyvät, ja sitten nappi- tai neuleliiveillä tai vöillä tosiaan saada se vyötärö esiin.  https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/4b/3a/a0/4b3aa07cecb3082a3062… Tuossa on kuvaesimerkki vaatteista, mutta tosiaan tärkeintä ettei hartioilta ala roikkua mikään kaapu.

Vierailija
6/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan L-kokoa noin hoikalle!

Ja mitä takkeihin tulee, niin malleja on aivan hirveästi, sovita useampia kokoja ja malleja ja osta vasta sitten, kun löydät istuvan. Itsekin etsin eilen yhdestä vaateliikkeestä uutta talvitakkia, sovitin melkein kaikki läpi monessa eri koossa, eikä löytynyt yhtään sopivaa. Ja vartalonmallini on lähes päinvastainen kuin sinulla ja olen sinua paljon lyhyempi.

Etsi netistä pukeutumisneuvoja eri vartalotyypeille ja jos englanti taipuu, niin Gok-nimisen miehen neuvoja pukeutumiseen.

Vierailija
7/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat liian isoja vaatteita. Kokosi on S tai M.

Vierailija
8/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun M-koko oli hartoista tiukahko ja hihat lyhyet. Ja ohut paita oli vain sovittaessa päällä. Pakkohan siinä on vähän olla kerrostamisen varaa. Ap

Vierailija
9/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun M-koko oli hartoista tiukahko ja hihat lyhyet. Ja ohut paita oli vain sovittaessa päällä. Pakkohan siinä on vähän olla kerrostamisen varaa. Ap

En voi uskoa. Vaimoni on lähes samoissa mitoissa kun sinä ja hän käyttää lähes ainoastaan S kokoisia vaatteita.

Vierailija
10/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa. Vaimoni on lähes samoissa mitoissa kun sinä ja hän käyttää lähes ainoastaan S kokoisia vaatteita.

Minulla on lihaksikkaat hartiat ja hauikset, ja tosiaan pitkät kädet. Ei millään mene S-koko minulle.

Vierailija
11/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et osaa pukeutua kroppasi muodon mukaan. Tutustu erilaisiin vartalotyyppeihin ja nappaa muutama vinkki, joita kokeilla pukeutumisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi