Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen jo sinut sen kanssa että vanhemmilleni veljeni ja hänen lapset on tärkeämpiä kuin meidän.

27.12.2016 |

kaikessa sen huomaa. Varsinkin vertailevat lapsia ja puhuvat iloisemmin veljeni lapsista. Kaikki alkoi kun sairastuin masennukseen itse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä veljesi perhe on vain läheisempi heille? Ovat enemmän tekemisissä? Jos olet puhunut kovin avoimesta masennuksestasi tai näkyi/näkyy selvästi teidän arjessa, voi siihen olla hankala suhtautua. Jos olette kuitenki väleissä vanhempiesi kanssa niin ehkä voisit yksinkertaisesti puhua heidän kanssaan asiasta..

Vierailija
2/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko vanhemmillasi näin, mutta omistani olen huomannut että he puhuvat tosi paljon aina niistä lapsista jotka eivät ole paikalla. Eli siskon lapsista silloin kun veljen perhe on kylässä ja päin vastoin. Itse olen siis lapseton ja käyn kylässä aika usein, eli tuttu kuvio vuosien ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan väleissä ja vanhempani paljon auttavat meitä. Veljeni on perheineen matkustellut yhdessä vanhempieni kanssa, meillä ei ole silloin ollut rahaa siihen. Veljeni on myös ehkä enemmän soitellut vanhemmilleni kun on paljon avoimempi ja puheliaampi kuin minä joka olen introvertti. Veljeni lapset menestyvät koulussa paremmin kuin meidän lapset ja kaikessa veljen vaimo ollut parempi ja toimeliaampi kuin minä. Saivat siis uuden tyttären itselleen. Ongelmia ollut myös siitä että mieheni ei ole koskaan välittänyt olla tekemisissä vanhempieni kanssa kun taas veljeni vaimo on välittänyt olla tekemisissä heidän kanssaan. Mikä on hyvä mutta en old voinut muuttaa miestäni. Paljon ollut riitoja alkuaikoina.

ap

Vierailija
4/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää vaan elää omaa elämää.

Itsellä narsisti anoppi joka hyysää miehen veljeä. Ihan sairasta. Veli on jatkuvasti tekemisissä vanhempiensa (äidin) kanssa. Viikonloput yms yhdessä. Lahjoittavat veljelle jatkuvasti jotain.

Mutta onneksi olen myös päässyt asian yli.

Miehen puolesta harmittaa kunnes voi edes omaa mielipidettä kertoa kun äidin raivo alkaa.

Sitten isä alkaa puolustaa anoppia ja veljeä ja mies jää ihan yksin. Sitten alkaa haukkuminen yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän