Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa.

Vierailija
13.03.2006 |

Siis miten välinpitämätön ukko voi olla.

Meillä lienee jonkinlainen itsenäistymisjuttu meneillään miehen kanssa... Olen ollut suhteessa jokseenkin onneton, koska en ole uskaltanut tehdä itsenäisiä päätöksiä. Nyt sitten kuitenkin olen kovasti tehnyt töitä sen eteen, että alkaisin ottaa oikeasti vastuuta itsestäni ja tekemisistä.

Tänään tein kaupassa näitä ns. itsenäisiä ostopäätöksiä (jotka ei kukkaroa paljoa heilauta), ja tapahtui juuri se mitä aina: mies alkaa nuivistelemaan ja kyseenalaistamaan sitä, tarvitsenko tuota ja tuota todella. Siis sellaista suoraan sanottuna halveksuntaa, että teen varmaan taas tosi huonoja ostoja hetken vimmassa.

Taidan olla lapsellinen, mutta minulle tuli äärimmäisen paha mieli. Siksi, koska mitä helvettiä se ukolle kuuluu, jos haluan vähän järjestystä elämääni. Haluan siis todella tehdä sellaisia ostoksia, jotka helpottavat elämääni.

Ennen aina olen " alistunut" miehelle siinä mielessä, että jos näen kasvoillaankaan häivähdystä, että tuo nyt on turha juttu, olen jättänyt asian (ostoksen?) sikseen. Myöhemmin sitten olen narissut siitä ja siitä, miten silloinkin estit minua ostamasta sitä ja sitä. Ja NYT kun teen noita " typeriä ostoksia" (siivoukseen liittyviä asioita), naama on kuin norsun perse.

Joo joo, kirjoitettuna tämä vaikuttaa todella pieneltä ongelmalta. Mutta minkäs teet, paha mieli. Kaiken kukkuraksi mies kotona ollessaan oli kuin ei mitään, vaikka näkee selvästi miten pienellä asialla sai minua loukattua. Ja nyt se sikapaska nukahti sohvalle. Sanomatta mitään.

Ja minä olen jälleen kerran, tänäkin iltana onneton. Joka ilta se jättää mut hirveään paskaoloon. Itse vetelee sikeitä, eikä ole moksiskaan mistään... Paskapää.

Miksi ukko ei tajua, että nukkumaan ei mennä pahalla mielellä? Sillä tuskin mitään pahaa oloa on, mutta minulla on lähes joka ilta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivonpa tietysti että mies ei olisi niin tyhmä kuin mitä valinnoillaan joskus antaa ymmärtää. Tai sitten se vaan on putkiaivo, niinku miehillä tuntuu tapana olevan

ap

Vierailija
2/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotiäiti ja ukko maksaa kaiken ja sinä hassaat rahat, eikö?? Ja voi voi kun pikku kotihengettärelle tuli paha mieli kun ei voi ostaakaan mitä haluaa. Ja taas kerran paha mieli, ilta toisensa jälkeen? Katso kuule peiliin, sieltäkin voi löytyä vastaus...

NYYH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin omalla tavallani. Sitten kun alan näitä toteuttaa viimein niin kuin nyt olen uskaltautunut, mies saa aikaan todella pahan mielen kyseenalaistamalla kykyni, vaikka monesti on sanonutkin jälkeenpäin, että olipa hyvä ratkaisu.

Voin olla nössö, sitä varmasti olen... Kiitos vain. Huonon itseluottamuksen kanssa olenkin koko ikäni painiskellut.

ap

Vierailija
4/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan minä olen se joka tähän perheeseen rahaa enemmän kantaa. Kiitti vitusti

ap

Vierailija
5/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet kotiäiti ja ukko maksaa kaiken ja sinä hassaat rahat, eikö?? Ja voi voi kun pikku kotihengettärelle tuli paha mieli kun ei voi ostaakaan mitä haluaa. Ja taas kerran paha mieli, ilta toisensa jälkeen? Katso kuule peiliin, sieltäkin voi löytyä vastaus...

NYYH!

Kyllä naisella on ihan yhtä suuri oikeus päättää mitä talouteen hankitaan. Jos todella tarvitset jotain, niin älä anna miehen estää sitä ostamasta. Äläkä kuuntele sen puheita niin tarkkaan. Sano aina viimeinen sana, niin ei jää paha mieli.

Vierailija
6/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat todella rasittavalta ihmiseltä!

Vierailija
7/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt mitä teen ITSENI kanssa. Vedän itseni hirteen? Jotenkin voisin kuvitella että teiltä saisi just sellaisia neuvoja.

Miehen annan sit kai nukkua tuossa, siinäpähän on mehuissaan niin kuin minä omissani. Katotaan tuossa muutaman vuoden päästä, kuinka ongelmat kasautuivat...

ap

Vierailija
8/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minä olen jälleen kerran, tänäkin iltana onneton. Joka ilta se jättää mut hirveään paskaoloon. Itse vetelee sikeitä, eikä ole moksiskaan mistään... Paskapää.

Miksi ukko ei tajua, että nukkumaan ei mennä pahalla mielellä? Sillä tuskin mitään pahaa oloa on, mutta minulla on lähes joka ilta.

Oisko aika lähettää osoitteenmuutoskortit?

Vierailija
9/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun teen noita päätöksiäni (joka on kai jokaisen oikeus), tunnen itseni lähinnä hirveäksi akaksi, koska joskus aikoinaan mies suuttui minulle lapsellisesti asioista, jos halusin vaikka olla yksin yhden yön omassa yksiössäni (kuvitelkaa!). No nyt te veätte herneet nenukkeihinne siellä, kun sanon että minähän sitten tietysti pehmittelemään asian laitaa enkä pitänyt enää kiinni siitä mitä halusin... Vaan annoin miehelle sen mitä HÄN halusi, välittämättä omista tarpeistani.

Voitteko käsittää miten paska olo on elää toisen ehdoilla? Tietysti ollaan kasvettu hurjasti näiden vuosien aikana ja mies ei ole mikään hirviö, antaisi mun kyllä tehdä asioita, mutta minä... en luota itseeni.

Ihmettelen miten olen edes hengissä, vuosia sitten sain vakavan masennuksen diagnoosin, eikä ollut lähtö kaukana...

ap

Vierailija
10/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sä täällä miestäsi haukut, kyllä se ongelman alku ja juuri olet sinä itse!

Vierailija
11/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ei kovin lähelle näe, joten jos joku suostuu rautalangasta vääntämään sen mitä näkee kirjoittamastani, olen Kiitollinen.

terveisin sairaan terveessä suhteessa elävä ap

Vierailija
12/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan toivoisin ihan konkreettista neuvoa, mitä teen itselleni. Terapiassa on käyty, siis yksilö-...

Ihan tarpeeksi kauan olen " taistellut hengestäni" etten vajois taas sinne mutaan :-/

ap

Vierailija
13/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuvailtu tervettä, tasapainoista ja onnellista parisuhdetta?

Vierailija
14/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teen. Mies on OIKEESTI todella hyvä mies, mutta minä olen äärimmäisen hankala tapaus. Tai sitten mies onkin pahis ja minä(vai mies??) olen saanut itseni uskomaan, että olen hirviö joka käyttäytyy juuri näin kuten käyttäydyn...

ap

Vierailija
15/16 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/16 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap