Saako mäkkärin tai hesen työntekijät syödä ilmaiseksi tuotteitaan?
Kommentit (9)
Eivät. Henksualennuksella kylläkin.
Ei mun mielestä. Roskiin mieluummin kun henkilökunnalle. Hyi helvetti mitä tuhlausta...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri henksuale on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri henksuale on?
30% oli ainakin joskus Hesellä. Juomia sai ilmaiseksi ainakin silloin kun itse olin siellä töissä. Muita tuotteita ei tosiaan saanut ilmaiseksi, tosin joskus jos päivän päätteksi jäi jotain hampurilaisia tai ranskalaisia, niitä voitiin syödä/ottaa mukaan ilmaiseksi. Mä olin kuitenkin tosi pienessä Hesessä töissä ja siellä ei yleensä tehty juuri mitään etukäteen/ylimääräisenä, juuri siksi ettei tule hävikkiä ja ettei asiakas saa 20 min hyllyllä seisseitä tuotteita.
Ei saa ilmaiseksi, ylimääräisetkin pitäisi laittaa roskiin. Ymmärrän sen periaatteessa, ilmeisesti jos henkilökunta saisi itse syödä ylimääräiset ilmaiseksi, kävisi niin, että niitä ylimääräisiä alettaisiin tehdä tarpeettoman paljon... Parempi siis kai, että menevät roskiin jotta hävikkiä ei tule niin paljon.
Yleensä muuten työvuorot noissa on 4-6h eli päivään ei kuulu ruokataukoa, eli ei niitä hamppareita ehtisi missään vaiheessa edes syödä.
Mäkkärissä henksuale on 50% ja esimiehille ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärissä henksuale on 50% ja esimiehille ilmainen.
Ei se henksuale mikään maksullinen ole niille alaisillekaan.. ilmainen se on heillekin
Ei.