Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytän easyparkia ja nyt yhtäkkiä veloitti paypalilla maksettaessa 71,50 tililtä?

Vierailija
27.12.2016 |

tietääkö kukaan miksi. parkki oli vaan lyhyen aikaa,malle tunti. Miksi veloitti noin paljon? maksoin siis ekaa kertaa paypalilla kun olisi muuten joutunut kiireessä näpyttelemään uudestaan kortin tiedot. miten tuota nyt selvittäisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sen Easyparkin palvelunumeroon tai laita postia. Minulle ne on vastanneet aika nopeasti. Olisi muuten hyvä systeemi, mutta tuhottoman usein jumittaa puhelimessa. :( Ei meinaa saada pysäytettyä pysäköintiä, puhelin pitää pakolla sammuttaa ja kokeilla uudelleen. 

Vierailija
2/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina PayPalilla eikä yliveloituksia ole koskaan sattunut. Olihan tuo maksu mennyt Paywaylle? Eli ethän ole siis ostanut jotain muuta PayPalilla, jonka olet vain unohtanut?

Softa on mulla myös toiminut ok puhelimessa (iPhone), ei jumittamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en edes tiennyt että voisi maksaa paypalilla. Uuden luottokortin numeron näpyttely ei kyllä olisi tainnut olla paljon suurempi vaiva? Olen käyttänyt easyparkkia ja parkmania silloin tällöin, eikä ole ollut mitään ongelmia. Ihan alussa sovelluksessa ei saanut määritellä aikaa pysäköinnin alussa ja kerran unodin lopettaa pysäköinnin kun lähdin liikkeille ja tuli muutama tunti ylimääräistä, mutta tätäkään vaaraa ei enää ole.

Vierailija
4/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On veloittanut maksimi parkkiajan. Käynyt itsellenikin kerran noin, mutta ei onneksi tullut kovin isoa laskua. Tuo virhe käy nopeasti. Easypark ei hyvittänyt mitään vaan jouduin maksamaan. En käytä enää tuota firmaa.

Vierailija
5/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ei tule mieleen ottaa yhteyttä firman asiakaspalveluun vaan tulee sen sijaan kyselemään av-palstalle!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan