Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäystävällisimmät/törkeimmät isännät ja emännät?

Vierailija
26.12.2016 |

Kun on ketju törkeistä vieraista, niin laitetaan näinkin päin. Toivottavasti ei jo ole olemassa..

Oma kokemukseni törkeästä emännästä sijoittuu nuoruuteeni. Olin 15v ja kylässä poikaystävän mökillä. Poikaystävän äiti ei pitänyt minusta, ja mm. valehteli puhelimessa äidilleninminun heittäneen minulle annetun pyyhkeen lattialle ja vaatineen uutta. Mutta mulla oli oma pyyhe mukana enkä suinkaan anoppikokelaalta ollut saanut pyyhettä! Peseytyäkin piti järvessä, vaikka päärakennukseen tuli juokseva vesi ja muut minua ja poikaystävää lukuun ottamatta saivat peseytyä siellä. Olen erittäin allerginen siitepölylle, tämä nainen tiesi. Jouduimmekin ensiapuun pahan kohtauksen vuoksi, kun olin joutunut siitepölyssä peseytymään. Kyllähän oma äitini suuttui. Tämän mökkireissun jälkeen onneksi erosimme, osasyynä oli tämä hullu äiti..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anoppikokelas tiesi minun olevan allerginen siitepölylle, mutta silti en saanut peseytyä päärakennuksessa muiden kanssa. Solidaarisuudesta poikaystäväkin peseytyi järvessä, hän olisi saanut päärakennuksessa peseytyä halutessaan. Järvi oli erittäin siitepölyinen, pikemminkin lampi se järvi taisi olla. Äitini suuttui kun kuuli järvikeissistä ja kohtauksesta, mutta eroon oli lopulta osasyynä anoppikokelaan hulluus, ei äitini.

Tuli edellinem viesti hiemam epäselvästi, siksi tarkennan. Ap

Vierailija
2/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsuttiin yön yli kestävälle vierailulle. Kyläpaikassa dildo lojui valkoisessa möhnässä näkyvillä koko vierailun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään tuollaisia kokemuksia. Lähinnä vaan vituttaa kaverini joka ei koskaan tarjoa MITÄÄN, edes kahvia. Olenkin siis alkanut kysymään että saanko keittää kahvit. Se sopii ystävälleni. Valitettavasti häneltä on aina joko kahvi, maito tai suodatinpussit loppu. Nykyään soitan ennen vierailua että tuonko kahvia tullessani, johon kaveri vastaa että ei tarvitse. Ja kun saavun paikalle, on kahvi kuitenkin loppu. Tai kaikki kupit paskaisia ja alan tiskihommiin. Ei siis edes puhdasta vesilasia koko kämpässä. Yleensä myös vessapaperi loppu, eläinten jätökset haisevat, ei käsisaippuaa tai käsipyyhettä ym. Ja ihan nainen kyseessä. Ei ole mitenkään syrjäytynyt, häntä ei vaan kiinnosta viihtyvätkö vieraat vai eivät. Muutenkin puhuu aina vain omista asioistaan, ei koskaan kysele toisten kuulumisia tai kuuntele ketään.

Vierailija
4/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on rasittavaa, kun isäntäväki ei päästä lähtemään. Topputellaan, että älä nyt vielä. Vierailua tässä vaiheessa takana jo useampi tunti, ilta pitkällä. Olisi kiva ko. paikassa vierailla, mutta en haluaisi koko päivää siellä kuluttaa, joten välttelen vierailuja.. toisin päinhän ei tietenkään ikinä vierailla. Ehkä hyvä niin, jäisivät varmaan yöksikin.

Vierailija
5/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen kaveri, jonka luona vierailut olivat katastrofeja. Lievimmästä päästä oli se, että astuin koiran oksennukseen saman illan aikana useamman kerran, eikä emäntä siivonnut! En viitsi muuta kertoa, sillä olisivat tunnistettavissa. Huolehtii kyllä koirasta hyvin, mutta muita ihmisiä tai viihtyvyyttö ei ota huomioon.. kerran esim. vieraassa autossa alkoi harjata koiraansa!

Vierailija
6/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ketjuja useampikin. Ihan vain haulla löytyy. 

Vierailija
7/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsyttää sukuloidessa, että mun pitäisi aina mennä keittämään kahvit. Isäntäväki istuu ja rupattelee ja mut nakitettaisiin hommaan. Ei poikia, vain minut. Nuorempana en kehdannut kieltäytyä ja jopa hävetti, kun en itse tajunnut tarjoutua. Sitten tajusin, ettei ole normaalia laittaa vieraita piioiksi ja itse istua olohuoneessa herroina.

Vierailija
8/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meidät kutsuttiin kylään miehen vanhemmille, koska halusivat nähdä vauvaamme. Menimme ja istuimme sohvalla kitisevän vauvan kera lähemmäs 2h(!!) odotellen heitä saapuvaksi.

Olimme tulleet itse ihan sovitusti, mutta appivanhemmat olivat itse sukuloimassa.. Soittelivat vielä että "kohta tullaan, laittakaa jo kahvit tulemaan".

Kehtasivat vielä suutahtaa kun emme kerenneet kuin juoda kahvit heidän vihdoin saavuttua paikalle..

Vierailija
9/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, meidät kutsuttiin kylään miehen vanhemmille, koska halusivat nähdä vauvaamme. Menimme ja istuimme sohvalla kitisevän vauvan kera lähemmäs 2h(!!) odotellen heitä

Todella inhottavaa.. taitaa miehen perheessä olla tapana, että lapset tulevat ja menevät ja vanhemmat sitten kun joutavat. Voisin kuvutella että omassa perheessäni kävisi näin, vaikkakaan eivät kyllä sentään sukuloimaan lähtisi. En silti hyväksy.

Ps. Mieltä lämmitti "vauvan kera"! :) ei "kera vauvan", kiitos.

Vierailija
10/10 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olon tuttavapariskunnan luona yötä kutsuttuna vieraana. Heräsin, kun panivat seinän takana kovaäänisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi