Ahdistaa kun joulu loppuu.
Ahdisti jo eilen aattoaamuna kun parastahan tässä on ollut odotus ja nyt se päättyi.
Mitä nyt odottaa?
Kommentit (14)
Joulu loppuu vasta Nuuttiin 13.1. Jotkut lopettavat joulukauden jo Loppiaisena 6.1., mutta me joulufanit jatketaan siitä vielä viikko.
Knut kör julen ut!
Hyvää joulua! Vastahan se alkaa :)
Eikö jouluun voisi suhtautua kuin matkaan? Ensin haaveillaan, sitten suunnitellan ja tehdään. Joulu nautitaan ja jälkeen päin muistellaan hyviä hetkiä. Näin siitä on iloa pitkäksi aikaa.
Ja todellakin: Usein odotus ja muistot ovat parempia kuin itse kliimaksi.
Odotus on parasta. Nyt täytyy keksii jokin muu kohokohta mitä odottaa.
Minä taas olen tyytyväinen, että joulu on ohi ja jo huomenna ainakin isommat kaupat ovat auki. :)
Uuden vuoden aaton juhlinta edessäpäin ;)
Voi että oon helpottunut että se on ohi taas tältä vuodelta!
Mä niin tykkään töistäni, että on ihan kamala olla lomalla Pääsen töihin vasta loppiaisen jälkeen... :(
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen tyytyväinen, että joulu on ohi ja jo huomenna ainakin isommat kaupat ovat auki. :)
Miten niin ohi? Huomenna on tapaninpäivä, joka on 2. joulupäivä.
Aatto, 1. ja 2. joulupv.
Vai eikö ihmiset miellä sitä jouluun kuuluvaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ohi? Huomenna on tapaninpäivä, joka on 2. joulupäivä.
Aatto, 1. ja 2. joulupv.
Vai eikö ihmiset miellä sitä jouluun kuuluvaksi?
Joulupyhä se on siinä missä ne kaksi aiempaakin, jouluvouhottajat voivat siis olla huoleti vielä huomisen päivän ja itseasiassahan joulunaika loppuu virallisesti vasta loppiaiseen. Itse kyllä olen tyytyväinen että jouluhössötys on takana päin.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkään töistäni, että on ihan kamala olla lomalla Pääsen töihin vasta loppiaisen jälkeen... :(
Oletko opettaja?
Mietin samaa. Pari viikkoa olen ollut ihan fiiliksissä joulusta, mutta tänä aamuna heräsin ja on ollut masentunut ja tyhjä olo.