MIEHEN LAISKUUS
Oltiin lähdössä vanhemmilleni viettämään joulua, mutta miestä vähän nukutti aamulla niin nappasi sit kellon pois päältä ennenkun ehdin herätä!!! Uusia lippuja ei saatu ja junat on kaikki ihan täynnä!
On kyllä itsekkyyden huippu!! Tiedän ettei ne tule äitini kanssa kovin hyvin juttuu mutta ees kerran vuoteen ois kiva munkin käydä siellä!
Meillä oli tarkotus tulla takaisin tiistaina, joten ei tänne tietenkään mitään ruokaakaan ole varattu ja nyt mies valittaa kun on nälkä. Ollaan nyt sit tässä nälässä molemmat tiistaihin asti ku mies on niin laiska, eikä voi ees herätä ajoissa kun johonkin pitää mennä.
Kommentit (4)
Vain Porvoossa ollaan anopilla yli pyhien eikä osata käydä kaupassa. Ties vaikka laihtuisitte. 😂
No ajattelin että yks kello riittäis herättää meidät! Oli sovittu vielä illalla että mies pistää kellon herättämään, jonka oli tarkotus herättää MEIDÄT MOLEMMAT!!! Ois vaan pitäny pistää se omaan puhelimeen kun ei näköjään mies osaa edes sitä hoitaa että kello herättää!! Tippaakaan en ole juonut sitten viime uuden vuoden, jollon join lasin skumppaa.
En ymmärrä mitä #2 tarkotat, mutta vietettiin jouluaatto miehen vanhemmilla ja nyt oli tarkotus loppulomaksi lähteä mun vanhempien luokse...
Kyllä voisi edes joskus naisetkin ottaa vastuuta. Jos kerta piti herätä ni olisit hoitanut kellon itse!
Olisit herännyt itse. Mutta taisit olla niin humalassa joulun jälkeen ettei edes kello herättänyt!!!