Serkku suunnittelee tosissaan antavansa lapsensa nimeksi Vuokko
Hirveä nimi. Ehdotin useaa hienoa nimeä mutta on kuulemma päättänyt jo, että lapsesta tulee Vuokko.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mielestäsi hirveä nimi?
Tulee mieleen ryppyinen mummo tai vuokkoset.
Ap
Mun serkun vaimo on Vuokko, kiva nimi, sai juuri vauvankin :) Parempi kun joku Jadessa, Janica, Jessica, Lumia yms.
Kaikki ne Vuokot ovat joskus ollet nuoria. Ap sunkin nimestä tulee joku jonain päivänä sanomaan samoin kuten siitä kirjoitit.
Vuokko taitaa tosiaan olla näitä mummonimiä, joita aletaan antaa pikkutytöille. Niinhän se aina menee. Se alkaa kuulostaa jo uudestaan raikkaalta tuo Vuokkokin :) minunkin nimeni oli toivoton mummonimi, jota suku ihmetteli ja päivitteli. No hups keikkaa oli viisi vuotta myöhemmin eniten annettu etunimi.
Mun ukkoni sisko on Vuokko ja ikää 20v.Aiheutti hämmästystä alussa että miks nuorella on mummon nimi mutta nyt oon jo tottunu:D
Sama kun joku Väinö,Eino tai Aino
Minusta Vuokko on kaunis nimi. Konstailematon, selkeä luontonimi, josta tietää, että tyttö on kyseessä (toisin kuin joku Usva, joka kuulostaa lähinnä joltain huumeveikolta). Tunnen yhden mummo-Vuokon mutta minusta nimi sopii tosi hyvin myös nuorelle tai lapselle.
Vuokkonen, Vuokkoset onhan näitä lempparinimiä valmiiksi.
Miksi se on mielestäsi hirveä nimi?