Huomenna voisin lähteä treffeille, mutta...
Olen eronnut noin vuosi sitten. Nyt tapasin vahingossa netissä miehen joka vaikuttaa hyvin fiksulta ja mukavalta. Ollaan siis viestitelty. Olen nähnyt myös muutaman kuvan hänestä. Hän tahtoisi huomenna lähteä treffeille. Itse en ole varmaan koskaan käynyt treffeillä ja tämä kaikki muutenkin on eron jälkeen aika outoa. En tiedä uskallanko lähteä. Miten siellä toimitaan? :) Tyhmä kysymys, mutta mietin että jos mennään esim elokuviin niin mitä elokuvien jälkeen? Molemmat lähtee omille autoilleen ja miettii kotona miltä tuntui :)) En halua joutua kiusallisiin tilanteisiin. Entä jos se onkin ihan kauhea? Miten pääsen fiksusti toisen mieltä pahoittamatta pois? Auttakaa nyt konkarit.
Kommentit (2)
Pyydä mies luoksesi ja anna sille pimpsaa. Ei tarvi jutella mitään paskan tärkeetä.
Olin vuosi sitten samassa tilanteessa ja mokasin, joten neuvon nyt sinua, sisko!
Sovi treffit julkiselle paikalle, ei leffaan jossa et voi tutustua mieheen, vaan vaikka kahvilaan. Tai jos iltatreffit niin baarikin ok, kunhan osaat olla juomatta liikaa. Jos olet epävarma niin mene tosiaan autolla. Baarissa voit juoda vaikka sen kahvin tai muun alkoholittoman juoman tmv.
Kerro miehelle treffien aluksi, että olet sopinut meneväsi vaikkapa sukulaisesi luokse kylään kello X. Valitse aika siten, että ehdit olla treffeillä maksimissaan pari tuntia, 1-1,5 tuntiakin riittää jo oikein hyvin ekaan tapaamiseen. Jos juttu ei oikein suju, olet helpottunut siinä vaiheessa kun lähdön aika tulee etkä joudu selittelemään mitään kummempia. Jos taas tykkäätte toisistanne, on siinäkin tapauksessa ihan kiva jos jää sellainen olo että juttu jäi kesken. Silloin on luontevaa sopia uusi tapaaminen myöhemmäksi.
Sitten vain kotiin sulattelemaan tapaamista ja pohtimaan, minkälainen mies on kyseessä.
Itse mokasin menemällä heti ensimmäisen tapaamisen päätteeksi sänkyyn. Olin eron jäljiltä sellaisessa tunnemyrskyssä, että en tajunnut olevani paljon alttiimpi toisen houkuttelulle kuin normaalisti olisin ollut, ja en osannut vetää rajojani ihan oikealla tavalla. Siinä kävi sitten niin, että ihastuin tuohon mieheen päätä pahkaa mutta hän ei minuun. Minulla on mennyt tässä vuoden päivät kun olen yrittänyt tästä miehestä päästä yli! Tiedän että kuulostaa hirmu säälittävältä, mutta näin kuitenkin kävi.
Odota sinä siis parin tapaamisen verran ennen kuin annat jutun mennä noin pitkälle. Jos mies on kunnollinen, hän kyllä ymmärtää tilanteesi.
Mukavia treffejä!