Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko potilaskirjauksista valittaa?

Vierailija
24.12.2016 |

Luin kanta.fi:stä neuvolan hoitajan kirjauksia. Hän on "vedellyt mutkia suoraksi" useissa asioissa, mm. kysyttäessä sanoin haluavani np-ultran ja verikokeen, kirjauksessa sanotaan että olen erittäin huolestunut lapsen mahdollisesta vammaisuudesta ja tämä varjostaa koko raskautta, vaikka ilmoitin vain nuo tutkimukset haluavani??
Voiko noilla kirjauksilla olla myöhemmässä vaiheessa negatiivista vaikutusta johonkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä syy sinulla on noita kokeita haluta, ellei se hoitajan kirjaama syy?

Vierailija
2/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hoitaja taida olla tuossa ihan oikeassa...? Sinne kanta.fi kirjoitetaan ihan suoraa tekstiä ei siellä mitään peitellä.

Mäkin aikoinaan olin laihtunut 12kg ja kerroin harrastavani paljon liikuntaa, kanta.fi oli lääkäri laittanut suoraan "kärsii syömishäiriöstä" ja tottahan se oli. Nykyään olen terve ihminen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai minä haluan tietää että onko se alkio/sikiö terve, mutta en minä kyllä tuolla asialla päätäni vaivaa koko aikaa, kuten hoitaja sinne asian oli laittanut. Tuosta kirjauksesta kun sai sen kuvan, että stressaan sitä _ihan koko ajan_. Kirjausten mukaan minulla ei myöskään ole minkäänlaisia sosiaalisia kontakteja koska kysyttäessä kerroin että kaverini asuvat eri paikkakunnilla joten en heitä ihan joka päivä näe, mutta olen kyllä yhteydessä heidän kanssaan???

Vierailija
4/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, potilasasiamiehen kautta voi pyytää oikaisua, perusteet pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan