Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö teidän murkkupojat hela tiden?

Vierailija
22.12.2016 |

Meillä pojat syö kokoajan ja saan olla hellan ääressä. Just söivät munaleivät ja heti perään kysyivät, että mitä iltapalaksi. Samantien aloin vääntämään iltapalaa.

Just kun ovat syöneet niin 30 min päästä tehdään voileipiä....

Harrastavat, mutta kauanko tätä kestää.

Eivät ole lihavia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne itse osaa laittaa mitään? Älä nyt kasvata mitään reppanoita mammanpoikia jotka ei edes iltapalaa saa aikaiseksi.

Vierailija
2/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kulutus on kasvanut aika lailla. Usein ei, mutta kerralla paljon. Just vetäs tossa pasta alla puttanescaa kaksinkertaisen annoksen mun miehen syömään verrattuna ja kävi vielä jälkiruoaksi koluamassa pakastimesta jäätelötuutin.

Mutta kyllä meillä on pantu poika itse tekemään itselleen välipalat, en minä edes olisi iltapäivällä jäppistä muonittamassa kotona. Syö voileipää tai jääkaapista jotain. En niuhota liikaa välipaloilla, olen ostanut jääkaappiin ihan eineshodareita ja hamppareita ja pinaattilättyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syövät paljon, mutta eivät kaiken aikaa. Annan muutakin kuin voileipää, josta nälkä vain kasvaa syödessä.

Vierailija
4/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään mistä ne avuttomat miehet tulee jotka pyytävät naista tekemään voileivätkin eteen..

Vierailija
5/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain ruisleipää aina kotona ja leikkeleet täyslihaa. Maustamaton jukurttitölkki usein kans kaapissa ja siihen saa lappaa pakkasesta marjoja.

Eli tuo urheileva teinipoika syö kyllä suhteellisen paljon, mutta silti meillä noudatetaan treenien mukaan tehtyä ruokarytmistä, ei syödä vain tavan vuoksi, vaikka herkkuja olisikin kaapissa. Eikä koko ajan.

Muutama vuosi sitten kun jätin ns. höttövaaleatleivät kokonaan kaapista pois ja makkarat ja sokerijukurtit niin ruoan kulutus väheni kun syö paremmin nälkää pitävää ruokaa, terveellisempää ja "ei-niin-herkullista" :)

Herkkuhetket sitte erikseen..

Vierailija
6/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku ikäinen tyttö ei syö koko ajan mutta kerralla menee ihan uskomattomia annoksia. Itse kun tehtiin pitsoja niin tytön tekele ei mahtunut isolle lautasella vaan piti ottaa kakkualusta. Täytteinä kinkkua, salamia, herkkusieniä, paprikaa, homejuustoa, kebablihaa sellaiset määrät että aikuista miestäkin huimasi.

Tämä söi sen kerralla, en ymmärrä mihin se mahtui? Ikää 14 pituus 153 ja painaa 45 kg.

Lepäili sohvalla toista tuntia ja lähti sitten ostamaan jäätelöä. Sitä tuo söisi vaikka -30 asteen pakkasessa. On sillä samanlainen aineenvaihdunta kuin itsellä oli noin 35-37 vuotiaaksi asti. Aivan sama mitä tai miten paljon söin niin paino ei noussut.

Vierailija
7/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vain ruisleipää aina kotona ja leikkeleet täyslihaa. Maustamaton jukurttitölkki usein kans kaapissa ja siihen saa lappaa pakkasesta marjoja.

Eli tuo urheileva teinipoika syö kyllä suhteellisen paljon, mutta silti meillä noudatetaan treenien mukaan tehtyä ruokarytmistä, ei syödä vain tavan vuoksi, vaikka herkkuja olisikin kaapissa. Eikä koko ajan.

Muutama vuosi sitten kun jätin ns. höttövaaleatleivät kokonaan kaapista pois ja makkarat ja sokerijukurtit niin ruoan kulutus väheni kun syö paremmin nälkää pitävää ruokaa, terveellisempää ja "ei-niin-herkullista" :)

Herkkuhetket sitte erikseen..

Kyllä terveellinen ruoka on herkullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän