Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin yhtä asiaa. En saanut.

Vierailija
22.12.2016 |

Pyysin että kotona olevat mies ja lapset siivoisivat tän kodin sillä aikaa, kun mä olen töissä.

Soitin klo 11:00, että ovatko jo heränneet ja aloittanut siivoomisen. Kuulemma on jo hyvän aikaa siivottu. (Oli mulla muutakin asiaa, kun soitin)

Tulin kotiin klo 16:00, ja siitä lähtien mies on hullun raivolla pessyt lattioita, raivannut keittiöö ja siivonnut lastenhuonetta, kun se ei saanut lapsia itse siivoomaan. Lisäksi karjuu mulle kuin joku vitun vajaamielinen, tekee vissiin mieli tapella. Tai se jotenkin syyllistää mua, kun ei itse saanut ajoissa aikaan siivota. Idiootti ja kusipää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus jouluun.

Vierailija
2/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karri kirjoitti:

Hieno aloitus jouluun.

Kyllä, tästä tulee oikein lämmin fiilis. Niinkun oikeesti, mulla on niin vähän lomaa töistä, ja sitten toi paska yrittää aina väkisin pilata mun lomapäivät olemalla tuollainen persereikä. Mä haen nyt vähän viiniä ja yritän rentoutua. Paitsi että en voi rentoutua, koska miehen yhtä saamaton sukulainen on tulossa kylään. Tai piti tulla jo pari tuntia sitten, mutta koska se on aina myöhässä, niin nyt vähän olen alkanut odottelemaan. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset siivonnut itse eilen ja pyytänyt miestä tekemään tänään jonkin asian, joka häneltä luontuu. Esim. kuusen hakeminen tai kauppalistan kanssa ostosten tekeminen.

Sinä haluat vääriä asioita.

Vierailija
4/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa todelliselta kultakimpaleelta. Kai mies oli vielä siivonnutkin väärin?

Vierailija
5/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset siivonnut itse eilen ja pyytänyt miestä tekemään tänään jonkin asian, joka häneltä luontuu. Esim. kuusen hakeminen tai kauppalistan kanssa ostosten tekeminen.

Sinä haluat vääriä asioita.

"joka häneltä luontuu"

Ei tää siivous kuule niin ydinfysiikkaa ole, etteikö siitä pitäisi täysi-ikäisen ihmisen selviytyä ilman ylimääräisiä kohtauksia. Toisakseen mä lähdin eilen töihin klo 06:00 ja palasin kotiin 19:00. Että en siivonnut. Mies oli myös eilen kotona. -ap-

Vierailija
6/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa todelliselta kultakimpaleelta. Kai mies oli vielä siivonnutkin väärin?

Ei, kun mies oli jättänyt siivoamatta. Osaatko lukea? Siivous on edelleen meneillään.

Vierailija
7/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa lehmä se rätti käteen ja ala hinkata. Niinhän naisetkin odottavat miehen tekevän kun mies tulee töistä mammojen paskapalstailtua koko päivän tekemättä mitään. Miehenkö se joulu on? Vai perheenne?

Olet patalaiska, juoppo kusipää.

Vierailija
8/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei se joulu siihwn kaadu, vaikka olii villakoiria nurkissa ja hiukan sekaista. Oikeasti, tunnen kyllä joulupaniikin, ja aiemmin olen siivoillut hulluna. Nyt makailen sohvalla pää siteesä, mies on sairaalassa ( toipuminen on alkanut) ja aion leipoa. Ei ahdista sotku, kohta teinin kanssa pelatta Trivialia. Tärkeintä, että ollaa toipumassa, ja meillä on toisemme. Armahda itseäsi ja perhettä, ette te sotkuun kuole. Hyvää ja rauhallista joulua,

Vierailija
9/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa lehmä se rätti käteen ja ala hinkata. Niinhän naisetkin odottavat miehen tekevän kun mies tulee töistä mammojen paskapalstailtua koko päivän tekemättä mitään. Miehenkö se joulu on? Vai perheenne?

Olet patalaiska, juoppo kusipää.

:D :D :D Varo ettei verisuoni paukahda päästä. Päädyt muuten pian joulutilastoihin :D

Vierailija
10/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei se joulu siihwn kaadu, vaikka olii villakoiria nurkissa ja hiukan sekaista. Oikeasti, tunnen kyllä joulupaniikin, ja aiemmin olen siivoillut hulluna. Nyt makailen sohvalla pää siteesä, mies on sairaalassa ( toipuminen on alkanut) ja aion leipoa. Ei ahdista sotku, kohta teinin kanssa pelatta Trivialia. Tärkeintä, että ollaa toipumassa, ja meillä on toisemme. Armahda itseäsi ja perhettä, ette te sotkuun kuole. Hyvää ja rauhallista joulua,

Suht normaali viikkosiivous tässä onkin meneillään. -ap-

Vierailija
11/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset on niin erilaisia.

Mies ihmettelee miten kotiäitinä muka on niin rankkaa, kun ei tarvitse muuta kun pelata sohvalla koko päivä ja piereskellä.

Eivät ymmärrä ettei se koti pysy itsestään siistinä, pyykit puhtaina ja ruoka valmistu evääkään liikauttamatta.

Vierailija
12/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina ennen joulua tai viimeistään aattona räjähdetään perheenjäsenille jostain syystä? Huh..

Vierailija
13/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet niin paljon töitä, ettet ennätä kotona edes siivota, niin luulis sun tienaavan sen verran, että voit palkata siivoojan muutamaks tunniks. 

Vierailija
14/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella oletin, että pyysit orgasmia.

Vierailija
15/15 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet niin paljon töitä, ettet ennätä kotona edes siivota, niin luulis sun tienaavan sen verran, että voit palkata siivoojan muutamaks tunniks. 

Miehen mielestä sellaiseen on järjetöntä tuhlata rahaa, eikä hän tahdo että meille tulee vieras ihminen. Mulle se sopisi kyllä. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme